در سانحه واژگونی اتوبوس

کشته شدن تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد+ تصاویر

دقایقی پیش اتوبوسی در محوطه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد واژگون شد که بر اثر آن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه کشته و مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حوالی ظهر  امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد که در مسیر منتهی به واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه حصارک پونک در حال حرکت بود، دچار واژگونی شد که در این سانحه تعدادی از دانشجویان این دانشگاه کشته و مجروح شدند.

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در ارتباط با جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات گفت: این حادثه ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز (سه شنبه) در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داده است.پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک بالگرد اورژانس،۱۵ دستگاه آمبولانس ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: متاسفانه در این حادثه ۸ نفر جان باختند و  ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان‌های حضرت رسول (ص) و شریعتی تهران انتقال یافتند.

صابریان گفت: مصدومان دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند اما از شرایط بحرانی برخوردار نیستند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت:سکته راننده اتوبوس حادثه دانشگاه مورد تایید نیست و پزشکی قانونی باید در این زمینه اظهار نظر کند.

 

Share