سرپرست باشگاه داماش:

پیشنهاد سپیدرود به مهاجمان داماش را تکذیب می‌کنم | آخرین وضعیت نقل و انتقالات داماش

سرپرست باشگاه داماش با اظهار بی اطلاعی درخصوص خبرهای منتشره در رسانه ها از پیشنهاد سپیدرود به دو بازیکن داماش گیلان و با اعلام خبر انتقال قرضی باقرپسند مهاجم گیلانی لاجوردی ها به صدرنشین لیگ یک عنوان کرد: باشگاه داماش به هیچ بازیکنی بدون تایید کادرفنی اجازه خروج نخواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا حاجی پور سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص آخرین وضعیت نقل وانتقالات این باشگاه گفت: تاکنون میثم فرزانه و مهرداد علیزاده را برای ادامه رقابت ها جذب کرده ایم و سعید باقرپسند نیز پس از تمدید قرارداد با باشگاه داماش به مدت یک سال و نیم، برای نیم فصل و به طور قرضی به تیم سرخپوشان پاکدشت تهران منتقل شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری نیز در نقل و انتقالات میان فصل از داماش جدا می شود یا خیر گفت: هر بازیکنی که بتواند به لحاظ فنی و سلامت جسمی به تیم ما کمک کند مطمئنا طبق نظر کادرفنی در داماش می ماند، اما اگر بازیکنی دچار مصدومیت مزمن و شدید است ممکن است او را در فرجه نقل و انتقالات نیم فصل از لیست خارج کنیم، حتی اگر در ادامه مسیر بازیکن دیگری را در لیست تیم جایگزین نکنیم.

وی ادامه داد: اینطور حداقل می دانیم که پتانسیل تیم ما به لحاظ بازیکن چگونه است و فشار را از روی تیم بر می داریم و کادرفنی بر اساس داشته هایش برنامه ریزی می کند.

محمدرضا حاجی پور در خصوص شایعات پیشنهاد سپیدرود به علی آل کثیر و میلاد پورصف شکن دو مهاجم داماش گفت: قطعا اگر چنین موضوعی بود، باشگاه در جریان قرار می گرفت و باشگاه سپیدرود با باشگاه داماش مکاتبه می کرد. پس این موضوع را تکذیب می کنم و بعید می دانم سپیدرودی ها به دنبال بازیکنان ما باشند. مطمئنا ما بیشتر از هر تیم دیگری به بازیکنانمان نیاز داریم. در خصوص نقل و انتقالات همه چیز به صلاحدید کادرفنی بستگی دارد و اگر سرمربی به بازیکنی نیاز داشته باشد، هرگز رضایت نامه بازیکن صادر نمی شود.

Share