عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

پیشنهاد تاسیس مطب پزشکان در مکان‌های تجاری با مخالفت مجلس روبرو می‌شود

عضو کمیسیون بهداشت مجلس، در مخالفت با لایحه تاسیس مطب پزشکان در مکان‌های تجاری تاکید کرد که ارائه این پیشنهاد در صحن علنی با مخالفت نمایندگان مجلس مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، محمد حسین قربانی در واکنش به اظهارنظر سرپرست سازمان نظام پزشکی در مورد ارسال لایحه تاسیس مطب پزشکان در مکان‌های تجاری از سوی شورای عالی استان ها به مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه این تصمیم منجر به افزایش هزینه‌ها و بالا رفتن تعرفه‌های پزشکی می‌شود، گفت: بنده هم به شدت با این پیشنهاد مخالف هستم که پزشکان برای ایجاد مطب تنها مجوز تاسیس در مکان‌های تجاری را داشته باشند و قطعا نمایندگان مجلس هم با این لایحه موافقت نخواهند کرد.

 نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مراکزی که در شرایط کنونی به عنوان مطب پزشکان در سراسر کشور ایجاد شده‌اند، بر اساس قوانین هیچ نیازی وجود ندارد که الزاما در مراکز تجاری ایجاد شوند، بنابراین مراکز غیرمسکونی هم می‌توانند محلی برای ارائه خدمات پزشکان قرار گیرند.

تاسیس مطب پزشکان در مکان‌های تجاری در قالب طرح در مجلس هم مطرح شده بود

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: پیش از ارسال لایحه تاسیس مطب در مکان‌های تجاری از سوی شورای عالی استان ها به مجلس، این موضوع در قالب طرح نیز از سوی تعدادی از همکارانمان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود و اظهارنظرهایی هم در این رابطه در صحن علنی مجلس مطرح شد.

دولت با تاسیس مطب پزشکان در مراکز تجاری مخالف است

عضو کمیسیون بهداشت  و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: موضوع ضرورت تاسیس مطب در مکان‌های تجاری با مجموعه وزارت کشور هم مطرح شد که خوشبختانه دولت هم با آن موافق نبود، بنابراین باور دارم که پیشنهاد این طرح در صحن علنی مجلس هم به نتیجه نرسیده و با مخالفت نمایندگان مجلس همراه خواهد شد.

Share