از سری رقابت‌های لیگ یک

پیروزی ارزشمند ملوانان در شیراز | روزهای خوب ملوان برمی‌گردد؟

برد یک بر صفر ملوان بندر انزلی مقابل قشقایی در شیراز از آن دست نتایجی است که برای رقم خوردن آن به شانس و اقبال زیادی احتیاج داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال ملوان امروز در شیراز و در زمین نه چندان آبرومند ورزشگاه نوساز و بزرگ پارس شیراز در شرایطی به دیدار قشقایی رفت که تک گل محمد حسین پور بازیکن سابق استقلال در اوایل نیمه دوم تکلیف بازی را مشخص کرد اما قشقایی که در طول بازی بخصوص در نیمه دوم روی دروازه حریف خیمه زده بود بارها می توانست این بازی را به تساوی بکشاند که بی دقتی مهاجمان، بدشانسی و درخشش دروازه‌بان ملوان مانع از این انتخاب شد.

مسابقه ملوان که با پیراهن تماما آبی مقابل قشقایی قرار گرفته بود در نیمه اول با برتری نسبی حریف همراه بود اما این ملوان بود که در نیمه دوم با ضربه حسین پور از داخل محوطه جریمه دروازه قشقایی را باز کرد تا یک بر صفر از حریف پیش بیفتد و در باقی وقت مسابقه به دنبال حفظ محدوده خود باشد.

قشقایی از زمان گل خورده تا پایان مسابقه بارها و بارها روی دروازه ملوان صاحب موقعیت شد اما هیچ کدام از این توپ ها از خط دروازه انزلی چی ها عبور نکردند. بازیکنان میزبان و البته میهمان هر کدام در یک نوبت به رخ دادن خطای پنالتی معترض بودند اما داور در هر دو مرتبه از اعلام پنالتی خودداری کرد و سهم حرکت از تیم های مدعی در لحظه پنالتی و اعتراض ها و خطاهای بعدی یک کارت زرد بود. ملوان با این برد ارزشمند خارج از خانه ۱۴ امتیازی شد اما آنها همچنان در جدول وضعیت مناسبی ندارند و برای فرار از منطقه سقوط و جبران امتیازات کسر شده و از دست رفته باید در نیم فصل دوم تلاش بیشتری بکنند.

قشقایی هم که ۲۲ امتیاز دارد در میانه های جدول ایستاده و فعلا در شرایطی است و برای کسب حیثیت بیشتر بازی می کند. آنها امروز از حمایت هواداران خودی برخوردار بودند اما نتوانستند مثل دوره ای از ابتدای فصل که ابراهیم طالبی سرمربی شان بود شادی را برای هواداران به ارمغان بیاورند.

Share