فرماندار آستانه‌اشرفیه:

واگذاری زمین‌های علوی هدیه نظام به مردم است | اهدای ۷۰۰ فقره اسناد املاک علوی

حیدری صدور سند برای افراد محروم را هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنان برشمرد و گفت: در اجرای منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب در محرومیت زدایی جامعه، صدور سند برای اقشار مستضعف سبب می شود مردم احساس امنیت کنند و با اطمینان به ساخت بناهایی با استحکام و ایمنی لازم اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی با حضور فرماندار آستانه‌اشرفیه، محمد سعیدی‌کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور، سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان ، مسئولان استانی و شهرستانی طی مراسمی در اجرای طرح محرمیت زدایی ، اسناد املاک علوی و شبه علوی به واجدین شرایط دریافت آن واگذار شد.

رحیم حیدری در مراسم واگذاری اسناد املاک علوی و شبه علوی به محرومین واجد شرایط ضمن تشکر و قدردانی از حضور محمد سعیدی کیا ریاست بنیاد در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه گفت: در ابتدا مسئولیت من در شهرستان با پرونده زمین هایی مواجه شدم که فاقد سند بود و در سفر مهندس سعیدی کیا به اوشیان چابکسر از ایشان خواستم که زمین های موجود را شبه علوی قلمداد و در هیات امنای صدور سند برای زمین های علوی طرح موضوع کنند.

 فرماندار آستانه‌اشرفیه صدور سند برای افراد محروم را هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنان برشمرد و گفت: در اجرای منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب در محرومیت زدایی جامعه، صدور سند برای اقشار مستضعف سبب می شود مردم احساس امنیت کنند و با اطمینان به ساخت بناهایی با استحکام و ایمنی لازم اقدام نمایند.

گفتنی است بنیاد مستضعفان کشور در این مرحله، ۷۰۰ فقره اسناد املاک علوی را به‌صورت رایگان به مردم محروم شرق گیلان اهدا کرده است که از این تعداد ۱۸۳ سند به ارزش ۱۴ میلیارد تومان متعلق به مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه است.

Share