علوی در جلسه شورای شهر رشت:

هیچ شخص و جریانی بر آرای اعضای شورا تأثیر نداشت | برخی می‌خواهند شورای شهر رشت نباشد

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه هر کاری که شورا انجام داد بر اساس قانون بوده، تأکید کرد: هیچ شخص و جریانی بر آرای اعضای شورا تأثیر نداشت و شورای پنجم نشان داد مستقل عمل کرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیرحسین علوی در شصت و هشتمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به روز ایمنی گفت: در شورا همیشه در مورد مناطق نا امن شهر به خصوص بازار صحبت فراوانی شده است اما متاسفانه در خصوص بازار اقدامی صورت نگرفت است.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بازاریان در مورد مباحث ایمنی آمادگی کامل دارند، گفت: این مورد عزم جدی آتش نشانی و شهرداری را می طلبد.

وی با بیان اینکه ۸ دی برای رشتی‌ها بسیار مهم است، افزود: اگرچه بلوار هشت دی نامگذاری شده اما متاسفانه این بلوار بازگشایی نشده است و امیدوارم این امر تحقق پیدا کند و مردم بتوانند از مزایای خدمات عمرانی بهره ببرند.

علوی در ادامه با اشاره به عملکرد خبرنگاران گفت: شفاف و بی‌پرده باید بگویم که از همه دوستانی که مهمان ما هستند و اخبار شورا را پوشش می‌دهند انتظار داریم، مراعات کنند. متاسفانه انتقاداتی که صورت می‌گیرید حالت تخریب دارد!

هیچ شخص و جریانی بر آرای اعضای شورا تأثیر نداشت

وی افزود: واقعیت این است که رشت ۵ ماه است که بدون شهردار اداره می‌شود و مطالبات مردمی بر دوش اعضای شورای شهر سنگینی می‌کند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه هر کاری که شورا انجام داد بر اساس قانون بوده، تأکید کرد: هیچ شخص و جریانی بر آرای اعضای شورا تأثیر نداشت و شورای پنجم نشان داد مستقل عمل کرده است.

وی با بیان اینکه هرچه سریعتر باید شهردار رشت را انتخاب کنیم، گفت: دست‌های زیادی و فکرهای ناصوابی هستند که می‌خواهند شورای شهر رشت نباشد.

علوی با اشاره به اینکه اگر قرار است روزی ۶ عضو شورای شهر نباشند بهتر است هر ۱۱ عضو نباشند، اظهار کرد: امروز روند انتخاب شهردار در دستور جلسه قرار گرفته است و از نهادها و دستگاه‌ها میخواهم اگر فردی و افرادی را معرفی کنند حداقل کسانی باشند که توانمند در حوزه اجرایی باشد و بتواند شهر را به جلو ببرند.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری برای حضور خبرنگاران در صحن شورا با روابط عمومی است، گفت: اعضای شورا نیز در این امر روابط عمومی یاری می‌کنند.

فاطمه شیرزاد نیز با بیان اینکه مسئولیت دعوت از خبرنگاران بر عهده روابط عمومی است، اظهار کرد: همکاران به برنامه ریزی در شورا احترام بگذارند.

حجت حذب دیگر عضو شورای شهر رشت نیز اظهار کرد: به اقای عبداللهی بابت انتخاب دوباره به عنوان رئیس شورای استان تبریک می‌گویم.

Share