استاندار گیلان:

نباید سرعت بخشی در انجام پروژه‌های عمرانی موجب کاهش کیفیت شود

استاندار گیلان تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی را حاصل هم افزایی دولت و ملت دانست و افزود: پشتیبانی ملت و اعتماد آنها به کارگزاران موجب رسیدن به توسعه و آبادانی کشور بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی سالاری در جلسه بررسی برنامه‌های پیشنهادی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت پروژه های عمرانی قابل افتتاح اظهار کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای نمایش و معرفی دستاوردهای دستگاه های اجرایی طی یکسال بوده و رسیدن به چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر اهمیت انعکاس این توانمندی ها می افزاید.

وی با بیان اینکه باید با تلاشی مضاعف عملکرد چهل ساله دستگاه های اجرایی را همراه با مقایسه آن نسبت به قبل از انقلاب اسلامی گزارش دهیم، تحقق این دستاوردها را حاصل هم افزایی دولت و ملت دانست و افزود: پشتیبانی ملت و اعتماد آنها به کارگزاران موجب رسیدن به توسعه و آبادانی کشور بوده است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: در آستانه دهه فجر امسال گیلان بیش از ۲هزار میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.

وی با اشاره به پروژه راه آهن و اتمام آن تا بهمن ماه گفت: این پروژه اگر چه به اتمام رسیده اما افتتاح آن توسط رییس جمهور رقم می خورد و در بهره برداری از آن در اسفندماه به اجرا می رسد.

سالاری با تاکید بر تسریع جهت اتمام پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر گفت: نباید سرعت بخشی در انجام پروژه های عمرانی موجب کاهش کیفیت شود.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی برای افتتاح پروژه های عمرانی بخش خصوصی تاکید کرد و یادآور شد: در صورت بروز مشکلات احتمالی در مسیر اجرای پروژه های عمرانی بخش خصوصی، گزارش های لازم در اسرع وقت اعلام شود تا با رایزنی های بخش دولتی روند اجرای آن سهولت یابد.

سالاری بر ضرورت پر رنگ تر شدن نقش دستگاه ها در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و با اشاره به عدم دسترسی آسان شهروندان به محل برگزاری نمایشگاه در خارج از شهر گفت: باید با برنامه ریزی کارشناسی نسبت به برگزاری نمایشگاه در داخل شهر اقدام کرد.

استاندار گیلان فعال کردن ستاد چهل سالگی انقلاب در اداره ها و نهادها را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: هر ستاد برنامه‌های ستاد را در دستگاه خود پیش بینی کند و علاوه بر برنامه های مطرح شده، اقداماتی بهتر و فراتر را نیز در برنامه‌های خود بگنجاند.

سالاری با اشاره به نمایش دستاوردها و ارایه گزارش عملکرد چهل ساله انقلاب اظهار کرد: دستگاه ها با رعایت اصل صرفه جویی ،صداقت و کیفیت نسبت به تهیه گزارش چهل ساله انقلاب اقدام کنند.

Share