خسته بند در تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان:

نباید به رادیوی بیگانه خوراک بدهیم | از تریبون‌هایی که در دست داریم سوءاستفاده نکنیم

خسته بند با تاکید بر اینکه نباید در زمین دشمن بازی کنیم، گفت: از بلندگوها و تریبون هایی که در دست داریم سوءاستفاده نکنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: کشور و استان گیلان و مخصوصا شهرستان در حال توسعه و پیشرفت است و ما نیاز به آرامش داریم و الان در فضایی نیستیم که آرامش را برهم بزنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس، هماهنگی و تعامل را لازمه توسعه پایدار در کشور دانست و افزود: ما باید از مدیران باتجریه استفاده کنیم و این سرمایه های عظیم را حفظ کنیم.

خسته بند خطاب به مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی گیلان گفت: از آقای آبایی به عنوان یک مدیر باتجربه و شایسته می‎خواهیم که زحمات خود را به مردم نشان دهد و به گوششان برساند تا مطلع شوند.

وی افزود: از پیمانکاران و کارگرانی که در جهت رشد و توسعه زحمت می‌کشند تشکر می کنیم و وظیفه داریم از هر کار خوبی تشکر کنیم و امیدواریم جناب آقای آبایی این روند را ادامه دهند.

نماینده انزلی تصریح کرد: کارهایی عمرانی و اجرایی در این مقطع بسیار سخت است و این تحمل سختی و صبر را مدیون دعاهای مقام معظم رهبری و به برکت خون شهداست.

خسته بند با تاکید بر اینکه نباید در زمین دشمن بازی کنیم، گفت: از بلندگوها و تریبون هایی که در دست داریم سوءاستفاده نکنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: ما در شهر توریستی هستیم و باید در بخش فرهنگی بیشتر اقدام کنیم. مردم را به پای انقلاب بیاریم و دینشان را نگیریم تا از این دین فاصله بگیرند جوانان ثروت ما هستند و به خاطر قدرت طلبی هر حرفی را هرجایی نگوییم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر نیاز باشد من نیز می‌توانم خیلی حرف‌ها بگویم. این دولت در حال کار است و نقاط ضعف و قوت دولت را باید باهم بگوییم. اما طوری نگوییم و در زمین دشمن بازی نکنیم تا دشمن از ما سواستفاده کند.

خسته بند افزود: ما نباید به رادیوی بیگانه خوراک بدهیم تا بتوانند سواستفاده کنند و متاسفانه در حال حاضر خودمان خوراک تولید می‌کنیم.

نماینده انزلی با بیان اینکه امیدواریم که قدردان این ملت باشیم، یادآور شد:آقای چراغی با عملکرد خوب یا بد خود توسط مدیران و مردم مورد قضاوت قرار میگیرد پس باید به هم کمک کنیم و بخشش را بیاموزیم زیرا اگر ما اینکار را انجام دهیم خداوند نیز ما را می‌بخشد.

Share