در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات؛

معوقات کارگران شهرداری لوشان به ۷ ماه رسید | کارگران دست از کار کشیدند

کارگران شهرداری لوشان در اعتراض به مطالبات مزدی و عدم پرداخت حق بیمه دست از کار کشیده و در مقابل شهرداری تجمع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، جمعی از کارگران شهرداری لوشان که در بخش‌های مختلف ازجمله فضای سبز و خدمات مشغول به کار هستند، در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود دست از کار کشیدند.

این کارگران می‌گویند: هفت ماه دستمزد پرداخت نشده داریم و هرچند ماه یکبار با برگزاری یک تجمع اعتراضی یک ماه از معوقات مزدی‌مان پرداخت می‌شود.

این کارگران همچنین از عدم پرداخت حق بیمه خود انتقاد دارند و می‌گویند: همسان با دستمزد، حق بیمه ما نیز در سال جاری حدودا ۷ ماه واریز نشده در نتیجه در تمدید دفترچه‌های بیمه درمانی خود با مشکل مواجه هستیم.

به گفته‌ی این کارگران، هیچکدام از وعده‌هایی که برای پرداخت معوقات داده‌اند تاکنون محقق نشده و سرگردانی کارگران همچنان ادامه دارد.

یکی از این کارگران با بیان اینکه ماه‌هاست به اقوام و آشنایان و کسبه محل بدهکاریم، گفت: آیا خود مسئولان می‌توانند در این اوضاعِ گرانی چند ماه بدون دستمزد سر کنند که از کارگران توقعِ صبر و تحمل دارند؟!

کارگران می‌گویند که در اجتماع امروزشان اسماعیل میرغضنفری (فرماندار شهرستان رودبار) نیز به دعوت شهردار لوشان در جمع کارگران حاضر شد.

کارگران اظهار داشتند: آقای فرماندار به مشکلات ناشی از ۷ ماه بی‌حقوقی کارگران گوش داد اما گفت که می‌توانیم طی چند روز آینده با پرداخت ارزش افزوده حداقل یک ماه دیگر از مطالبات عقب افتاده کارگران را جبران کنیم.

Share