برای حضور در افتتاحیه مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین؛

معاون رئیس جمهور روسیه به گیلان سفر می کند

آرکادی دوورکوویچ، معاون ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، برای حضور در افتتاحیه مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین(خزر) به گیلان سفر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس هیات شطرنج استان گیلان اظهار داشت: دوورکوویچ که ریاست فدراسیون جهانی شطرنج را نیز در اختیار دارد، روز ۲۳ بهمن ماه به رشت خواهد آمد تا در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین(خزر) شرکت کند.

کیومرث بیات افزود: بر این اساس و طبق برنامه ریزی های انجام شده ، قرار است که استقبال ویژه ای از معاون رئیس جمهور روسیه و رئیس فدراسیون جهانی شطرنج انجام شود که در این راستا ، مراسم استقبال از دوورکوویچ با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان از فرودگاه رشت تا منطقه آزاد انزلی محل برگزاری این دوره از مسابقات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هرساله شطرنجبازان معروفی در مسابقات بین المللی جام خزر حضور می یابند، به طور حتم با حضور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج در مراسم افتتاحیه، در هفدهمین دوره این مسابقات شاهد حضور شطرنجبازان معروف بیشتری خواهیم بود.

وی بیان کرد: هفدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) از روز ۲۳ بهمن ماه سال جاری با حضور زبده ترین شطرنجبازان ایرانی و همچنین شطرنجبازان معروف کشورهای صاحب نام این رشته ورزشی در منطقه آزاد انزلی آغاز خواهد شد.

رئیس هیات شطرنج گیلان خاطرنشان کرد: هر ساله استان گیلان میزبان برگزاری این دوره از رقابت ها است که خوشبختانه از این مسابقات استقبال خوبی می شود و علاوه بر اینکه از لحاظ تعداد شرکت کنندگان این مسابقات در جایگاه ویژه ای قرار دارد، از لحاظ کیفی نیز در سطح بسیار بالایی برگزار می شود.

بیات اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) با حضور شطرنجبازان بانو و آقا و در جداول مختلف به مدت هشت روز در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان برگزار می شود و در پایان نیز به شطرنجبازان برتر هر جدول، علاوه بر اهدای حکم قهرمانی، جوایز ارزنده نقدی نیز اهداء می شود.

Share