طی حکمی از سوی نادر جهان آرای؛

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی کلاشمی به سمت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی کلاشمی به سمت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان منصوب و از تلاش های سید امیر فرحسینی در زمان تصدی مسئولیت، تقدیر شد.

نادر جهان آرای در مراسم تکریم و معارفه معاونت جدید تربیت بدنی و سلامت با اشاره به طبیعی بودن تغییر و تحولات اداری در پویایی دستگاههای اجرایی گفت: بهره مندی از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های مدیریتی و تناسب در فعالیت های تربیت بدنی و بخش سلامت از اولویت های معاونت تربیت بدنی و سلامت در دوره جدید است.

وی با بیان اهمیت فعالیت های تربیت بدنی در سلامت دانش آموزان تأکید کرد: ما باید شرایط زیست فکری و جسمی دانش آموزان را برای موفقیت در  ورزش قهرمانی فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان از انتصاب امیر سراجی را نمونه ای از جوانگرایی و استفاده از قابلیت های جوانان دانست و از زحمات فرحسینی در دوران مسئولیت تشکر کرد.

در حکم انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، بر توسعه فرهنگ فعالیت های مرتبط با حوزه تربیت بدنی و سلامت توسط دانش آموزان، افزایش میزان مشارکت خانواده ها در فعالیت های تربیتی و آموزشی مدرسه، برنامه ریزی در جهت رشد و تعالی دانش آموزان در عرصه های تربیت زیستی و بدنی و استفاده از افراد متخصص و کاردان تأکید شده است.

امیر سراجی متولد ۱۳۶۱، با ۱۰ سال سابقه، دارای مدرک فوق لیسانس  تربیت بدنی است. وی پیش از این، مدیریت مجتمع ورزشی شهدای دانش آموز شهر رشت را عهد دار بود.

گفتنی است تا به امروز، سید امیر فرّحسینی به مدت ۳ سال و ۵ ماه، معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان را به عهده داشت.

Share