با حکم مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد

در حکمی از طرف نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، سید کمال حسین پور به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان، منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از طرف نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، سید کمال حسین پور به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان، منصوب شد.

در این حکم، بر ارتقای معرفت دینی و انقلابی دانش آموزان، تقویت منزلت فرهنگیان، گسترش همه جانبه عدالت آموزشی، توسعه متوازن شاخه های فنی_ حرفه ای و رشته های تحصیلی، مسئولیت پذیری همه جانبه و پاسخگویی در راستای سند تحول بنیادین، برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های آموزشی در دوره اول و دوم متوسطه با توجه به سیاست های کلان آموزش و پرورش، نظارت بر فعالیت های مدارس نمونه دولتی، هیئت امنایی و مدارس شبانه روزی و همچنین استفاده از افراد متخصص و کاردان با پذیرش گفتمان اعتدال گرایی مبتنی بر کارآمدی و شایستگی  تأکید شده است.

سید کمال حسین پور متولد ۱۳۵۲ دارای ۲۶ سال تجربه مرتبط با آموزش و پرورش و دانشجوی دوره دکتری رشته روان شناسی است. وی پیش ازاین ریاست اداره تکنولوژی آموزشی و سرپرستی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان را بر عهده داشت.

Share