در یکصد و چهاردهمین جلسه کمیسیون عمران شورا مطرح شد:

مردم حق دارند بابت آبنمای موزیکال معترض باشند|تجهیزات میلیاردی در حال تخریب است

رسولی با انتقاد نسبت به وضعیت آبنمای موزیکال اظهار داشت: اعتراض مردم به جهت وضعیت به وجود آمده در بوستان ملت به جا است. در استخر بوستان ملت که اکنون برای آبنمای موزیکال استفاده می شود، متاسفانه شاهد تخریب اکوسیستم طبیعی آن هستیم و مردم حق دارند معترض باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس، اعضا و مشاورین کمیسیون عمران و توسعه شهری به اتفاق مدیران شهرداری در یکصد و چهاردهمین جلسه، به بحث و بررسی وضعیت آبنمای موزیکال بوستان ملت پرداختند.

رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری با انتقاد نسبت به وضعیت آبنمای موزیکال اظهار داشت: اعتراض مردم به جهت وضعیت به وجود آمده در بوستان ملت به جا است. در استخر بوستان ملت که اکنون برای آبنمای موزیکال استفاده می شود، متاسفانه شاهد تخریب اکوسیستم طبیعی آن هستیم و مردم حق دارند معترض باشند.

رضا رسولی با اشاره به تجهیزاتی که میلیاردها تومان ارزش دارد، افزود: به دلیل استفاده نشدن تجهیزات آبنما و رها شدن آن در واقع اموال عمومی شهر در حال تخریب می باشد.

وی با اشاره به مشکلات پیش رو جهت راه اندازی این پروژه ادامه داد: تامین برق آب نما از معضلاتی است که باعث شده مردم از این طرح محروم باشند. نوسانات ارزی در این مدت از عوامل تامین نشدن تجهیزات مورد نیاز برای برق این پروژه است که باید راهکارهای حل مشکل بررسی شود.

رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا، نحوه استفاده از تجهیزات را دارای اهمیت دانست و افزود: برای نگهداشت و نحوه استفاده از تجهیزات با یک سیاست درست و استفاده از پیمانکار می توان از رخداد برخی از اتفاقات جلوگیری نمود.

رسولی با اشاره به معضل ترافیک در منطقه بوستان ملت، پس از راه اندازی این پروژه اظهار نمود: با بازدیدهای میدانی توسط کمیسیون عمران شرایط و مشکلات ترافیکی در منطقه بررسی و راه حل های آن نیز ارائه شد.

معصوم موسوی مدیر پروژه با اشاره به دلایل تاخیر در افتتاح پروژه بیان نمود: مشکلات درون شهرداری و تامین برق از مواردی است که باعث تاخیر در اجرای فاز دوم و افتتاح فاز اول است.

وی گفت: تا وقتی برق مورد نیاز تجهیزات تامین نشود، نمی توانیم تجهیزات را از پیمانکار تحویل بگیریم.

مدیر پروژه آبنمای موزیکال شهرداری رشت، آسیب دیدگی و حتی نابودی تجهیزات آبنما را از ثمرات تاخیر در اجرای این پروژه دانست.

Share