رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با تکذیب ادعای حذف یارانه چای از بودجه ۹۸

قبل از هر نوع اظهار نظر درباره بودجه با متخصصان مشورت کنید

محمدی با توجه به پیچیدگی امر بودجه از خواص درخواست کرد که قبل از هر نوع اظهار نظر با متخصصان و متولیان امر مشورت کرده تا ناخواسته و ندانسته موجب تشویش افکار عمومی نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درپی مصاحبه محمدحسین قربانی درخصوص حذف یارانه چای از بودجه ۹۸، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان ضمن تکذیب موضوع توضیحاتی ارائه داد.

 کیوان محمّدی با بیان اینکه سیاست حمایتی دولت در بخش کشاورزی و ازجمله چای باجدیت بیشتر ادامه خواهد داشت گفت: این سیاست‌ها درچند سال اخیر آنچنان موجب امیدواری چایکاران عزیز شده که حدود۴۰۰۰ هکتار باغات رها شده، مجدداً به چرخه تولید اضافه شده‌اند.

وی در ادامه گفت: در بودجه ۹۸ با تجمیع چند عنوان حدوداً ۷۵۰ میلیارد یارانه برای چای و چند محصول دیگر در نظر گرفته شده در حالی‌که یارانه چایکاران درسال‌های اخیر بین۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان اذعان داشت: درشیوه جدید (بودجه۹۸) دست دولت در کمک به صنعت چای و محصولات دیگر به مراتب بازتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

وی با توجه به پیچیدگی امر بودجه از خواص درخواست کرد که قبل از هر نوع اظهار نظر با متخصصان و متولیان امر مشورت کرده تا ناخواسته و ندانسته موجب تشویش افکار عمومی نشوند.

Share