فرماندار آستارا خبر داد:

صدور حکم قضایی پنج مورد تصرف اراضی ساحلی آستارا

فرماندار بندر مرزی آستارا از صدور حکم قضایی برای رفع تصرف پنج مورد تصرف اراضی ساحلی پشت باغ پرندگان و روبروی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، یونس رنجکش اظهار کرد: ظهر امروز (دوشنبه ۳ دی)، نشستی با محوریت ساماندهی حاشیه رودخانه مرزی آستاراچای و رفع تصرف اراضی روبروی دانشگاه آزاد اسلامی و پشت باغ پرندگان در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کناره بندی و دیوار سازی در حاشیه رودخانه مرزی آستارا با هدف جلوگیری از سیلاب های فصلی، از مهمترین مباحثی بود که در این نشست مطرح شد، ادامه داد: ایجاد فضاهای امنیتی و فنس کشی از پل مرزی تا بارانداز ریلی بین المللی آستارا از دیگر مباحث مورد گفت و گو بود.

رنجکش با اشاره به اینکه در این نشست تصمیماتی برای خدمات عمومی شهرستان به ویژه اقدامات بازدارنده تصرف اراضی ملی اتخاذ گردید، خاطر نشان کرد: حکم قضایی برای رفع تصرف پنج مورد تصرف اراضی ساحلی پشت باغ پرندگان و روبروی دانشگاه آزاد اسلامی در آینده ای نزدیک صادر می شود.

وی افزود: در همین راستا دادستانی و راه و شهرسازی وارد عمل شده اند و جدی پیگیر موضوع هستند.

فرماندار آستارا در پایان از ایمن سازی مسیر خط ریلی آستارا تا یک ماه آینده خبر داد و اضافه کرد: این موضوع از تعهدات راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، مدیران استانی حاضر در این نشست ها از رودخانه مرزی آستاراچای، مسیر خط ریلی و سایر مناطق مورد بحث، بازدید کردند.

Share