در یک هوای سرد و برفی

شکست داماش گیلان در کردستان و حضور در رتبه دوم جدول

در چهارچوب هفته پانزدهم از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم آزادی کامیاران کردستان مهمان آوالان بود که در نهایت این بازی را با حساب سه بر دو واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهارچوب هفته پانزدهم از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه ۱۶ دی) در استادیوم آزادی کامیاران کردستان مهمان آوالان بود که در نهایت این بازی را با حساب سه بر دو واگذار کرد.

جاسم یاسرالهایی محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، امید قربانی (مرتضی حیدری)، آزاد جعفرزاده (اعلیرضا توکلی)، مصطفی آقاجانی، مهرداد علیزاده (عباس کندل) ، جابر نصیری، سعید طالبی، میلاد پورصف شکن و میثم فرزانه در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

گل های این مسابقه را میثم فرزانه در دقیقه ۲۱ و میلاد پورصف شکن در دقیقه ۸۷ برای داماش گیلان و کیوان مارابی در دقیقه ۲۲، سجاد برخورداری در دقیقه ۲۷ و میلاد محمدی در دقیقه ۷۶ برای آوالان کامیاران به ثمر رساندند.

در این مسابقه مهدی سرداری و کیوان مارابی از آوالان و جابر نصیری و کنعان طاهرنژاد از داماش با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

با این نتیجه داماش گیلان پس از خوشه طلایی ساوه که با ۲۹ امتیاز در این هفته به صدر جدول مسابقات بازگشت، با ۲۷ امتیاز از ۱۴ بازی خود در رتبه دوم قرار گرفت.

داماشی ها در هفته شانزدهم با قرعه استراحت رو به رو هستند و در چهارچوب هفته هفدهم لیگ دو، ۱ بهمن ماه در کرمان به مصاف مس نوین کرمان خواهند رفت.

حواشی:

بارش برف در بامداد یکشنبه زمین بازی را پوشیده از برف کرده بود. اما پس از برف روبی زمین بازی مهیای برگزاری بازی شد. این بازی در زمین لغزنده و گل آلود و در هوایی سرد برگزار می شود.

اسماعیل حاجی پور در کنار داماشی ها در کامیاران حضور دارد.

میثم فرزانه بازیکن جدید داماش برای نخستین بار در ترکیب این تیم به میدان رفت و موفق شد نخستین گل خود برای لاجوردی های شهرباران را به ثمر برساند.

لغزنده بودن و جمع شدن آب در زمین بازی مانع از حرکت توپ روی زمین شده و حرکت با توپ و پاسکاری را برای بازیکنان سخت کرده است.

با هر سوت داور اعضای آوالان و هواداران این تیم معترض می شوند. هواداران میزبان در چند نوبت نسبت به داور و حتی بازیکنان داماش هم فحاشی کردند.

توپ جمع کن ها به جهت اتلاف زمان بازی با تاخیر اقدام به تحویل توپ کردند. این کار با اعتراض کادر داماش همراه شد.

هر دو تیم برای نیمه دوم لباس های خود را تعویض کردند. داماش با لباس دوم خود به رنگ قرمز و آوالان با لباس زرد در نیمه دوم به میدان آمدند.

حاشیه سازی های کامیارانی ها اعم از تحویل ندادن های متوالی توپ و ناسزاهای هواداران آوالان در حالی صورت می گیرد که در بازی رفت در رشت کوچکترین حاشیه ای برای آوالانی ها ایجاد نشده بود.

 

Share