مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی خبرداد:

زارع تا پایان فصل در ملوان می‌ماند | پول آمد، مازیار به تمرینات ملوان برگشت

دکتر میلاد رفیع‌نیا مدیر عامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد وضعیت تیم ملوان و حاشیه‌هایی که این باشگاه به دلیل مشکلات مالی داشت، گفت: تیم بسیار خوب و یکدستی داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میلاد رفیع‌نیا مدیر عامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد وضعیت تیم ملوان و حاشیه‌هایی که این باشگاه به دلیل مشکلات مالی داشت، گفت: تیم بسیار خوب و یکدستی داریم و جا دارد از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملوان که در این مدت کمال همکاری را با، باشگاه داشتند تشکر کنم بازیکنان تیم واقعا سازگار بودند و با دل و جان برای تیم تلاش کردند. ما هم بعد از پشت سرگذاشتن مشکلات ۱۰ درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را به آنها پرداخت کردیم و باید از فرماندار محترم انزلی هم تشکر کنم که به ما کمک کردند.

وی در مورد جدایی مازیار زارع از ملوان عنوان کرد: با محمد احمدزاده سرمربی تیم در این مورد صحبت کردم و او گفت به زارع تا پایان فصل نیاز دارد به همین دلیل با مازیار صحبت کردم و او قانع شد که تا پایان فصل در ملوان بماند. مازیار گفت که بخاطر شما و احمدزاده در ملوان می‌مانم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل گفت: در حال رایزنی هستیم که این مشکل هم حل شود و قرار است با بازیکنان سابق ملوان که از باشگاه طلبکار بوده‌اند تفاهم‌نامه‌ای امضا شود و به این ترتیب مشکل بدهی‌ها که مربوط به دوران گذشته است را هم حل کنیم.

مازیار زارع عضو کادرفنی تیم ملوان انزلی که روز شنبه به دلیل عملی نشدن وعده مدیریت این باشگاه برای پرداخت مطالبات از سمتش کناره گیری کرده بود، به تمرینات ملوان برگشت.

زارع طی روزهای گذشته در تمرینات ملوان غایب بود، اما بعد از پرداخت ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان به جمع انزلی چی ها برگشت. زارع روز گذشته در تمرین ملوان حضور یافت و کارش را از سر گرفت.

Share