رئیس پلیس آگاهی گيلان:

دستگیری سارق احشام و شرور سابقه‌دار پس از تیراندازی!

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارق و شرور سابقه‌دار فراری در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارق و شرور سابقه‌دار فراری در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت پرونده‌های متعدد سرقت احشام، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات فنی و کارشناسی و انجام تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی سارق و شرور سابقه‌دار که دارای ۱۹ فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، عرضه مواد مخدر، ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی، نزاع و درگیری و عربده کشی بود شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران برای دستگیری متهم به مخفیگاهش اعزام شدند و سرانجام پس از ساعت‌ها جستجو موفق شدند متهم را مورد شناسایی قرار دهند.

سرهنگ شعبانی گفت: متهم پس از رویارویی با ماموران پلیس با اسلحه شکاری به سمت آنها تیراندازی که ماموران آگاهی نیز با هوشیاری تمام با شلیک گلوله به سمت متهم، وی را مضروب، دستگیر و سپس به بیمارستان انتقال دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پزشک معالج حال عمومی متهم ۵۷ ساله را رضایت بخش اعلام کرده گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، ۱۰ رأس گاو سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پلیس با برهم زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه، مقتدرانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد از کلیه شهروندان خواست با پلیس در ایجاد امنیت جامعه و ارتقاء آرامش عمومی همکاری کنند.

Share