پس از 15 فقره سرقت

دستگیری سارق ساختمانهای نیمه کاره در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و انباری منازل با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و انباری منازل با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی با اعلام این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و انباری منازل در شهرستان رودبار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و انباری منازل شهرستان رودبار اعتراف کرد.

سرهنگ فیضی ادامه داد: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهم وسایل سرقتی از قبیل شیر آلات ساختمانی، کلید و پریز، سیم برق، توالت فرهنگی، قالیچه، لامپ، دریل، پمپ آب و اتصالات گازکشی کشف شد.

سرهنگ فیضی بیان داشت: در این راستا سارق ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اشاره به اینکه وقوع سرقت باعث ایجاد حس ناامنی در جامعه خواهد شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share