تسخیری در مراسم 9 دی فومن:

خیانت موسوی و کروبی کمتر از خیانت بنی صدر نبود | کروبی به دنبال تغییر چه‌چیزی بود!؟

تسخیری گفت: به پایگاه بسیج، مؤسسات مذهبی و نهادهای انقلاب حمله کردند و شعارهای هنجارشکنی سردادند و پرچم جمهوری اسلامی را آتش زدند و عکس امام را پاره کردند و رسماً گفتند که انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم گرامیداشت روز ۹ دی (روز بصیرت، میثاق امت با ولایت) با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن، امام جمعه فومن، دادستان شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه فومن، بخشدار سردار جنگل، رؤسا و پرسنل ادارات، با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برگزارشد.
حجت‌الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در مراسم گرامیداشت ۹ دی شهرستان فومن گفت: این روز بزرگ در تاریخ انقلاب را به مردم ایران به ویژه استان گیلان تبریک عرض می‌کنم.
وی حماسه ۹ دی را روز خاموش کردن، فتنه‌ فتنه‌گران عنوان کرد و گفت: فتنه ۸۸ جنگ احزاب علیه ملت و ۹ دی روز نزول حدیث شریف قدسی بود که فرمود «روز خندقی است که امیرالمؤمنین در آن میدان چنان نقش آفرین بود که همه فتنه‌ فتنه گران جنگ احزاب را خاموش کرد».
تسخیری تصریح کرد: ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و تجلی عظمت انقلاب اسلامی بود.
نماینده ولی فقیه یادآور شد: در ۸ ماه فتنه از عوامل بیرون و داخلی به تبعیت و با هزینه اروپا، آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشور‌های خلیج فارس تلاش‌کردند تا کار انقلاب را یکسره کنند اما مردم ایستادند و در برابر آن ها اعلام کردند که جان می‌دهیم اما نمی‌گذاریم انقلاب لطمه ببیند. مردم گفتند که نمی‌گذاریم پای فتنه گران به داخل نظام باز شود و حماسه بزرگی خلق کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: اگر به ده سال قبل برگردیم مشخص است که هدایت فتنه از کجا سر در می‌آورد و نتیجه کار چه بود. به شعارهای انتخاباتی نگاه کنید. برخی از همان موقع انقلاب رنگین خارجی را می‌خواستند داخل کشور کنند و این کار را کردند. نشانه‌هایی برای خود انتخاب کردند و جنبش سبز را راه اندازی کردند. جنبش در برابر چه کسی؟ در برابر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه؟! کروبی همانند اوباما شعار «تغییر» سرداد! تغییر چه‌چیزی!؟ تغییر ارزش های نظام، اصول و سبک زندگی اسلامی؟ قبل از اینکه موضوع انتخابات مطرح شود جلساتی در بیرون از کشور گذاشته می‌شود و رییس جمهور را انتخاب می‌کنند تا اگر او رأی نیاورد شعار و رمز تقلب را در جامعه مطرح و مردم را تحریک کرده و در برابر نظام قرار دهیم.
تسخیری گفت: در زمان رأی‌گیری مسوولین بلندپایه رسماً نامزد خود را معرفی می‌کنند! معنای آن فتنه انگیزی است و آن خانم وقتی رأی خود را می‌اندازد رسماً اعلام می‌کند اگر آقای موسوی رأی نیاورد مردم بریزند به خیابان!
وی با اشاره به اظهارات عجیب همسر موسوی گفت: قبل از پایان شمارش آرا، موسوی پشت تریبون خود را پیروز انتخابات معرفی کرده و می‌خواهد خود را به مردم تحمیل کند! این‌ها همه نشانه فتنه بزرگی است که سالها در اتاق فکر دشمن طراحی شد تا ملت را به کف خیابان بکشانند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یادآور شد: در فتنه گروهی بودند که با بصیرت مردم را آگاهی دادند که طراحی فتنه در انگلیس، آمریکا و فرانسه شکل گرفته و تمام هزینه‌های آن را عربستان پرداخت می‌کند. علی رغم اظهارات رهبر انقلاب، عده‌ای از خواص سکوت می‌کنند و چیزی نمی‌گویند و گاهی اوقات دوپهلو صحبت می‌کنند تا جایی که در نماز جمعه با کفش و بدون روسری برخی حضور یافتند و پایگاه نماز جمعه را زیرسوال بردند. به پایگاه بسیج، مؤسسات مذهبی و نهادهای انقلاب حمله کردند و شعارهای هنجارشکنی سردادند و پرچم جمهوری اسلامی را آتش زدند و عکس امام را پاره کردند و رسماً گفتند که انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است. رسماً گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه و به اصول اساسی انقلاب هجمه بردند و هتاکی کردند و نیروهای ارزشی و برادر بیگناه بسیجی را برهنه در سطل زباله سوزاندند. این همه جنایت رخ داد و حادثه عاشورا رخ داد. اما آقای موسوی آنها را عده‌ای خداجو معرفی کرد. خیانت موسوی و کروبی کمتر از خیانت بنی صدر نبود. انقلاب اسلامی را به لبه پرتگاه بردند و این ملت دیدند که آنها قصد تغییر نظام را دارند و مردم باتمام‌قوا در برابر آنها ایستادند.
تسخیری متذکر شد: این فتنه به شکل و نحوه دیگر با پوشش تمام ادامه دارد و اینکه رهبر انقلاب هشدار می‌دهد که توطئه‌ها در سال ۹۶ و ۹۷ مقدمه‌ای است برای فتنه ۹۸ یعنی هنوز عده‌ای در بدنه نظام مسوولیت دارند و به دنبال فتنه گری هستند مگر آن فرد رسماً نگفت که چیزی ازباطن به عنوان انقلاب نمانده و ظاهرش نیز درحال فروپاشی است؟! این شما هستید که با بهایی‌ها نشستید و درونتان تهی از معرفت شد. این شما هستید که دارای فساد اقتصادی هستید و این مردم فریب شعار. غرب گرایانه شما را نمی‌خورند و هر زمان دیدند، ولایت و انقلاب در خطر قرار گرفت در برابر دنیاخواهی شما می‌ایستند. ما می‌دانیم شما از چه ناراحت هستید.

وی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی و انقلاب قدرت دارد که ملتهای مسلمان را زیر چتر اسلام برای مبارزه با استکبار جمع کند. انقلاب اسلامی مردم یمن، افغانستان، ملت و دولت عراق و‌ لبنان، ملت مسلمان پاکستان را همراه کرده و جبهه مقاومت را برای مقابله با استکبار تشکیل داده است. با استفاده از توان رهبر مدیر و مقتدر انقلاب می‌تواند تمام قدرتهای پوشالی را به پایین بکشاند.
تسخیری گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، گوشت و پوست ترامپ همانند روسای جمهور پیشین پوسیده خواهد شد اما انقلاب ادامه خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: به فتنه گران داخلی می‌گویم که به نظام برگردند. این مردم علاقه مند به ولی فقیه هستند وکیاست، تقوا و زندگی ساده زیستانه رهبری را درک کردند. به ملت بپیوندید زیرا این ملت با هیچکس عهد اخوت نبسته است.
تسخیری گفت: دشمن اذعان کرده که ۷ تریلیون دلار هزینه در منطقه کرده اما رئیس جمهور آمریکا باید بدون اطلاع مسوولان عراق و دزدانه وارد عراق شود. حتی رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیرخارجه عراق او را همراهی نکردند و به استقبالش نرفتند. رییس جمهور آمریکا رسماً اعلام کرده که ابرقدرت خاورمیانه ایران است اما روزنامه‌های آمریکا اینگونه نمی‌گویند.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: آمریکا هیج غلطی نمی‌تواند بکند و اگر کاری کند قطعاً تل آویو و حیفا از بین خواهد رفت زیرا این فرمایش امام بزرگوار است. رویکرد و ‌امید آنها به داخل است که برخی فتنه و آشوب کنند اما اگر مسئولین درست عمل کنند و به فکر معیشت و اشتغال جوانان، مبارزه با فساد باشند مردم خوشحال شده و دشمن شکست خواهد خورد.

Share