پس از انتشار یک موزیک ویدیو؛

خواننده مشهور ایران ممنوع‌‌الفعالیت شد!

مهدی یراحی بعد از انتشار موزیک ویدیوی پاره سنگ ممنوع الکار شد. روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همچنین از احضار مدیران موسسه “جام سبز” خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، مهدی یراحی چندی پیش اقدام به انتشار موزیک ویدئوی ‎”پاره سنگ” کرده بود که واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

مهدی یراحی بعد از انتشار موزیک ویدیوی پاره سنگ ممنوع الکار شد. روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد همچنین از احضار مدیران موسسه “جام سبز” خبر داد.

در برخی پِلان‌های این موزیک ویدیو، باورها و ارزش‌های دفاع مقدس را مورد هجمه قرار گرفته است. نخستین مسئله‌ای که در این موزیک ویدیو جلب توجه می‌کند، نوع پوشش مهدی یراحی است. یراحی با چنین ظاهری، قطعه‌ای را می‌خواند که بسیارشبهه‌برانگیز است.

در همین حال، مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری درباره انتشار این خبر در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها مبنی بر ممنوع‌الفعالیتی مهدی یراحی گفت که کلیپ منتشر شده «پاره سنگ» در فضای مجازی با کلیپی که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داده، مغایرت دارد و تحریف شده است.

به گفته وی، بخشی از شعر منتشر شده در این کلیپ، متفاوت با شعری است که برای درخواست مجوز ارائه شده است. بنابراین کلیپ «پاره سنگ» آن چیزی نیست که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن مجوز داده و غیرمجاز است.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آن موسسه‌ای که این کلیپ را منتشر کرده برخورد خواهد کرد و آن‌ها را به دفتر موسیقی احضار می‌کنیم تا توضیحات لازم را به ما بدهند و بعد از آن برای ادامه فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

چون درخواست کننده کلیپ «پاره سنگ» موسسه است، دفتر موسیقی با موسسه وارد گفتگو می‌شود و تذکرات لازم را به آن‌ها می‌دهد و پس از آن، برای ادامه روند فعالیت آن‌ها تصمیم می‌گیرد.

Share