امام جمعه انزلی در مراسم معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان:

خداوند شاهد است که چه کسی خدمت کرده و چه کسی ضرر رسانده است

امام جمعه بندر انزلی در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان گیلان اظهار داشت: دوران مسئولیت تمام مسئولان می‌گذرد و بنا به آیات قرآن کریم خداوند متعال شاهد است که چه کسی خدمت می‌کند و چه کسی ضرر می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان گیلان اظهار داشت: دوران مسئولیت تمام مسئولان می‌گذرد و بنا به آیات قرآن کریم خداوند متعال شاهد است که چه کسی خدمت می‌کند و چه کسی ضرر می‌زند.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول این چهل سال با وجود تمام مشکلات به مسیر خود ادامه داده و سر پا ایستاده است عنوان داشت: وجود موانع سیاسی مدیران بندر انزلی را اذیت می‌کند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با اعلام اینکه شهرستان بندر انزلی از ظرفیت بالایی در حوزه بندر برخوردار است،خاطرنشان کرد: مسئولان ذی ربط باید تلاش کنند تا بندر انزلی در حوزه فعالیت‌های اقتصادی دریامحور در کشور سرآمد باشد.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری تمام مسئولان در هر جایگاهی هستند باید با تمام وجود تلاش کنند، تصریح کرد: امروز باید نتیجه تلاش‌ها و عملکرد مسئولان بر سر سفره‌های مردم دیده شود.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و تنگناهای موجود در زندگی مردم گفت: ما مسئولان زمانی می‌توانیم بگوییم برای مردم کار کردیم که بتوانیم مشکلات آن‌ها برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نظام اسلامی باید در وهله نخست تلاش کنند تا تقوای الهی را رعایت کنند افزود: رفع مشکلات اقتصادی کشور به وسیله اقداماتی مانند جذب سرمایه‌گذار باید در دستور کار مسئولان کشور و شهرستان بندر انزلی باشد.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با اعلام اینکه وضعیت اشتغال در استان گیلان و به ویژه شهرستان بندر انزلی بسیار نامطلوب است، تصریح کرد: امروز اگر ظرفیتی برای ایجاد اشتغال در استان وجود دارد باید مشخص شود که سهم شهرستان بندر انزلی و جوانان این شهرستان چقدر است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه وضعیت استان گیلان در حوزه جذب سرمایه‌گذار مناسب است، گفت: باید تلاش شود تا از ظرفیت تعاونی‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اقتصادی و تولیدی استفاده شود.

Share