آیت الله فلاحتی در خطبه های نمازجمعه رشت:

خاک بر سر افراد کم‌سواد داخلی که می‌خواهند رژیم‌صهیونیستی را به رسمیت بشناسند

نماینده ولی فقیه در گیلان استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی برای ایجاد آشوب ها در کشور را از راهبردهای جدید آمریکا علیه مردم ایران عنوان کرد و گفت: تحریک اعتراض های جمعی در داخل ایران از راهبردهای جدید پشت پرده آمریکا علیه ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با توصیه همگان با تقوای الهی اظهار کرد: ۳۰ دی ماه به نقلی سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) است.
وی به تحمل سختی های بسیار در ۱۸ سال عمر حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و افزود: فاطمه(س) با سینه ای شکسته و محسن سقط شده از دنیا رفت.
امام جمعه رشت با بیان اینکه میتینگ مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در لهستان کوبیدن آب در هاون است، تصریح کرد: مردم لهستان مهربانی ملت ایران در جنگ جهانی دوم را مشاهده کردند و آن را فراموش نمی کنند.
آیت الله فلاحتی، تحریک اعتراض های جمعی در داخل ایران را از راهبردهای جدید پشت پرده آمریکا علیه ملت ایران خواند و بیان کرد: آمریکایی ها شیاطین انسی هستند و رژیم صهیونیستی و آل سعود یدک کش آنها محسوب می شوند.
وی، استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی برای ایجاد آشوب ها در کشور را از راهبردهای جدید آمریکا علیه مردم ایران عنوان کرد و افزود: سازمان دهی گروه های اپوزیسیون در داخل و خارج از کشور از جمله برنامه های آمریکا علیه نظام اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه کسانی که مشکلات را در کشور ایجاد کردند به جای مردم نسبت به گرانی ها اعتراض می کنند، خاطرنشان کرد: زمانی که از کنترل گرانی مرغ و تخم مرغ بر نمی آیند چگونه می خواهند کشور را اداره کنند.
آیت الله فلاحتی به تلاش و اقدام های ضد امنیتی آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: سیاه نمایی و ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب از راهبردهای دشمن است.
وی با هشدار به رجاله ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی توسط هیچ قدرت و معادله سیاسی دنیایی شکست نمی خورد و آمریکایی ها بدانند ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همچنان پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده است.
امام جمعه رشت به رویش جوانان در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رویش روزبه روز جوانان سبب ایجاد کینه در دشمن و خودفروختگان داخلی شده است.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مردم ایران می دانند چگونه انقلاب و نظام اسلامی را نگه دارند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شگفتی هایی که آفریده، دنیا شگفت زده شده ضمن اینکه به اقتداری رسیده که حمله نظامی دشمن به ایران اسلامی به زیر صفر رسیده است.
وی از کسب رتبه نخست علمی کشور در منطقه خبر داد و بیان کرد: سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر دنیاست ضمن اینکه هشتمین کشور در تولید اورانیوم ۲۰ درصد در دنیا هستیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان، ایران را دومین کشور تولیدکننده پهپادهای رادارگریز در جهان ذکر کرد و گفت: ایران از جمله کشورهای خودکفا در تولید کیک زرد است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمن کینه توز سرافرازی ملت ایران را نمی تواند تحمل کند، اظهار کرد: خاک بر سر افراد بی سواد و کم سواد داخلی که می خواهند رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند در صورتی که مراجع بزرگ و تمام افراد فرهیخته این رژیم را جنایتکار می دانند.
وی ادامه داد: جای تعجب است بعضی جریان ها از افراد کم سواد مذکور در میتینگ های خصوصی و عمومی استفاده می کنند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه گرانی های موجود در جامعه سخت اما قابل تحمل است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در مکتب علی(ع) رشد پیدا کرده و هیچگاه دین و رهبر خود را رها نمی کند.
آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به پیرامون اهداف تربیت از نگاه اسلام، بیان کرد: نخستین هدف اسلام در تربیت انسان به ویژه در دوران کودکی و نوجوانی، ابعاد وجودی شخصیت انسان است.
وی، آگاه سازی انسان از جایگاه خود در نظام هستی را دومین هدف اسلام در تربیت افراد عنوان کرد و گفت: انسان باید به این باور برسد به جهان دیگر تعلق دارد و نباید در این مورد غفلت کند.

Share