تغییرات جدید در تیم شهرداری

حضور زوج سرهنگ پورمحسن و افشین ناظمی در شهرداری فومن

در جدیدترین اقدام با حضور سرهنگ پورمحسن به عنوان مدیرعامل جدید شهرداری فومن، او بار دیگر به سراغ سرمربی محبوب خود یعنی افشین ناظمی رفته است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا زوج سرهنگ پورمحسن و افشین ناظمی این بار با حضور در تیم فوتبال شهرداری فومن به میادین بازگشتند.

تیم فوتبال شهرداری فومن درحالی با مشکلات بزرگ مالی رو به رو است که کادر فنی آن نیز طی چند وقت اخبار بارها تغییر کرده است. چندی پیش بود که با اعلام مالک باشگاه شهرداری فومن، داوود نظرمحمدی سرمربی موقت تیم جای خود را به رضا بهروزی کمک سابق فرهاد کاظمی داد. حالا در جدیدترین اقدام با حضور سرهنگ پورمحسن به عنوان مدیرعامل جدید شهرداری فومن و محمود بردبار مالک باشگاه، او بار دیگر به سراغ سرمربی محبوب خود یعنی افشین ناظمی رفته است.

دیدار مدیرعامل و سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری فومن با فرماندار شهرستان

مدیرعامل و سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری فومن با فرماندار شهرستان فومن دیدار کردند.
محمود قاسم نژاد نماینده عالی دولت در شهرستان فومن، با تاکید بر حمایت دولت از فعالیتهای ورزشی مختلف اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری فومن برند این شهرستان است و امیدواریم با کادر فنی و مالک جدید بتواند موفقیت لازم را کسب کند.
افشین ناظمی سرمربی جدید شهرداری فومن نیز در این نشست بر لزوم حمایت فرمانداری از این تیم تاکید کرد و گفت: این تیم حتی از لباس متحد و یک شکل برای تمرینات برخوردار نبود و در مرحله اول باید مشکلات ابتدایی حل شود.
سرهنگ پورمحسن مدیرعامل شهرداری فومن نیز بر لزوم رفع مشکلات اولیه تاکید کرد و افزود: بر فرآیند تغذیه، البسه و شرایط فنی و لجستیکی تیم نظارت بیشتری خواهیم کرد.

گفتنی است پورمحسن سالهای پیش مدیرعامل سپیدرود رشت را برعهده داشت و ناظمی نیز علاوه بر همکاری با او در سپیدرود، هدایت داماش را نیز برعهده داشته است.

گفتنی است تیم شهرداری فومن در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارد.

Share