فرماندار رودبار خبر داد:

جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین

اسماعیل میرغضنفری، فرماندار رودبار از جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین و بازرسی رودبار خبر داد و افزود: اقدام و موافقت جابجایی عوارضی رشت-قزوین به سهولت امکان پذیر نبود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار از جابجایی قریب الوقوع ایستگاه عوارضی آزادراه رشت-قزوین و بازرسی رودبار خبر داد.

وی افزود: با پیگیریهای استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در آستانه تحقق یکی از مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان رودبار هستیم.

فرماندار خاطرنشان کرد: با جابجایی عوارضی امامزاده هاشم که ثمره تلاشها و پیگیریهای زیاد، مستمر و متوالی است امیدواریم رضایتمندی شهروندان عزیز ما را فراهم نمائیم.

میرغضنفری با بیان اینکه از محل دریافت عوارضی سرمایه گذاری بانک عامل و دیگر مبادی هزینه ای مستهلک می شد اظهار داشت: اقدام و موافقت جابجایی عوارضی رشت-قزوین به سهولت امکان پذیر نبود اما همدلیها و همراهی های مردم و مسئولان و استدلالهای فنی و اقتصادی و اجتماعی این امر مهم در آستانه تحقق است.

فرماندار از صبوری، نجابت و پیگیریهای اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و اعضاء شورای تامین در خصوص مشکلات عوارضی امامزاده هاشم قدردانی کرد.

وی همچنین گفت: ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی نیز از رودبار توام با عوارضی به ورودی استان گیلان در مسیر قزوین به رشت منتقل می گردد تا از ترافیک ایام تعطیلات جلوگیری شود.

Share