در پی توهین و حاشیه سازی به شهر رشت:

تیم آذربایجان شرقی از ادامه حضور در رقابت بوکس قهرمانی جوانان کشور در رشت محروم شد

تیم آذربایجان شرقی در پی رفتار ناشایست و توهین مربی این تیم به شهر رشت از ادامه حضور در رقابت های بوکس قهرمانی جوانان کشور که در رشت در حال برگزاری است محروم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از حرف تازه، روز گذشته در سومین روز این رقابت ها مربی تیم آذربایجان شرقی در اعتراض به نحوه قضاوت دیدار ورزشکار این تیم مقابل نماینده میزبان، پس از پایان مسابقه وارد رینگ شد و به شدت نسبت به داوری اعتراض کرد.

پس از دقایقی، تلاش داور مسابقه برای آرام کردن فضا بی نتیجه ماند و نه تنها اعتراض های این مربی به پایان نرسید بلکه در ادامه او به میزبان رقابت ها نیز توهین کرد.

در پی این اتفاق یکی از مسئولین برگزاری مسابقات وارد رینگ مسابقه شد و این مربی را با برخوردی شدید به بیرون رینگ هدایت کرد.

پس از این اتفاقات حمید قبایی زاده، مسئول امور استان های فدراسیون بوکس که به نمایندگی از فدراسیون در این مسابقات حضور داشت بازیکنان و کادر فنی تیم آذربایجان شرقی را از ادامه مسابقات محروم کرد و اجازه حضور بازیکنان این تیم در رینگ مسابقه را نداد که خود موید رفتار نادرست مربی این تیم بوده است.

این در حالی است که شب گذشته انتشار کلیپی که صوت آن هم واضح نیست سعی در نادیده گرفتن توهین های صورت گرفته توسط مربی این تیم را داشته و تنها به برخورد شدید یکی از مسئولین برگزاری مسابقات با این مربی اشاره کرده است.

Share