فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

تحویل ۲۰ مسکن محرومین تا پایان سال | تجهیز درمانگاه سیدالشهدا آستارا به دستگاه سی تی اسکن

جهانبخش آرمان از خدمت پزشکی دیگری در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در طول دهه فجر در روزهای پنج‌شنبه ویزیت رایگان در این درمانگاه برای مردم شریف شهرستان انجام خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اصحاب رسانه و قلم این شهرستان در مرکز فرماندهی برگزار شد.

سرهنگ جهانبخش آرمان سپاه را پیشگام در تمام حوزه‌های بهداشت و درمان، سازندگی، محرومیت زدایی، ورزشی و دیگر عرصه‌ها دانسته و گفت: بسیجیان سلحشور بدون هیچگونه مزد و منتی در راستای تعهد به نظام و انقلاب همواره در داخل و درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.

آرمان تفکر بسیجی را آمیزه تفکر عمیق دینی و مذهبی حضرت امام (ره) دانست و عنوان کرد: امام راحل بسیج را با یک هدف بزرگ تاسیس کردند و امروز با رهبری مقام معظم رهبری نظام و انقلاب با یاری بسیج مشکلات موجود در هر حوزه ای را شناسایی کرده و بسیج به سرعت وارد عمل شده و بسیجی وار مشکلات را حل می کند.

تحویل ۲۰ مسکن محرومین تا پایان سال

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اهم فعالیتهای محرومیت زدایی بسیج در این شهرستان گفت: در سالهای گذشته ۴۰ مسکن برای محرومین ساخته شده که تا پایان امسال هم ۲۰ مسکن ساخته و تحویل محرومان می شود.

آرمان از خدمت رسانی روزانه به بسیجیان و مردم توسط درمانگاه سیدالشهدای سپاه خبر داد و گفت: پزشکان عمومی و متخصص همواره در این درمانگاه به مردم آستارا خدمت‌رسانی می‌کنند و همچنین به بسیجیان با ۵۰ و ۶۰ درصد تخفیف و گاهاً رایگان خدمات پزشکی ارائه شده است.

تجهیز درمانگاه سیدالشهدا به دستگاه سی تی اسکن

فرمانده سپاه آستارا از توسعه درمانگاه سیدالشهدا خبر داد و بیان کرد: با تجهیز این درمانگاه در آینده نزدیک به دستگاه سی تی اسکن گام بزرگی در راستای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان انجام میشود و داروخانه این درمانگاه هم به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بوده و مردم می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

فرمانده نمونه سپاه گیلان با اشاره به حوزه ورزش و فعالیت این مجموعه در باشگاه داری گفت: با وجود تمامی مشقت ها فقط به خاطر احساس تکلیف به جوانان بسیجی در پنج رشته ورزش های رزمی، کشتی، وزنه برداری، فوتبال و فوتسال در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت داریم و خدا را شکر نتایج خوبی و تا این لحظه کسب کردیم.

سرهنگ آرمان با اشاره به آمار خدمات ۹ ماهه درمانگاه سیدالشهدا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۱۵۰ نفر مراجعه به پزشک متخصص، ۱۳۰۱ نفر مراجعه به دندانپزشکی، ۲۶ هزار و ۶۶۰ نفر مراجعه به پزشک عمومی، ۲۴ هزار نفر مراجعه به آزمایشگاه داشتیم که کل مراجعین بیش از ۵۸ هزار نفر بوده که آمار قابل توجهی را شامل می شود و همچنین به ۸۶۲۱ نفر خدمات رایگان پزشکی داده شده که ارزش ریالی خدمات رایگان ۵۸۴ میلیون و ۸۳۰ و ۹۹۹۰ ریال می‌باشد.

انجام ویزیت رایگان در دهه فجر امسال

فرمانده نمونه سپاه گیلان از خدمت پزشکی دیگری در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در طول دهه فجر در روزهای پنج‌شنبه ویزیت رایگان در این درمانگاه برای مردم شریف شهرستان انجام خواهد شد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share