نوبخت در سفر به کرمان:

بعد از پایان دولت هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کنم| برخی خود را از جنس مردم نمی‌دانند

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه برخی مسئولان خود را از جنس مردم نمی‌دانند و هیچ حسی نسبت به مردم محروم ندارند گفت: قطعا عذر چنین مدیرانی را می‌خواهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعد از پایان این دولت هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کنم اظهار داشت: امیدوارم در آخرین سال‌های کاری خود بتوانم خدمتی به مردم انجام دهم چرا که ما هر چه داریم از مردم است.

وی با ابراز تاسف از زندگی سخت کودکان روستایی در شهرستان قلعه‌گنج به بازدید امروز خود اشاره کرد و گفت: به یاد دوران کودکی خود افتادم هر چند ما نیز در شهر زندگی می‌کردیم و مشکلات ما به اندازه این کودکان نبود اما زندگی سختی داشتیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه‌ریزی کردم که پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها را در جمع مردم مناطق مختلف در نقاط مختلف کشور باشم تا برای رفع مشکلات آنها تدبیری بیندیشم افزود: این سئوال برای من بوده که چگونه می‌توانم در طبقه دهم ساختمانی در تهران بنشینم و برای مردم کپرنشین مناطق محروم کشور برنامه‌ریزی کنم.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ پروژه برای توسعه جنوب استان کرمان در نظر گرفته شده بود اما با دیدن وضعیت مناطق محروم جنوب استان کرمان برخی مصوباتی در این ۱۶ طرح دیده نشده بود پس از بازگشت به تهران جزو مصوبات قرار می‌گیرد عنوان کرد: اختصاص یارانه برای ۴ هزار نفری که تاکنون یارانه دریافت نکرده بودند از جمله این مصوبات است.

نوبخت با بیان اینکه برخی مسئولان خود را از جنس مردم نمی‌دانند و هیچ حسی نسبت به مردم محروم ندارند عنوان کرد: قطعا عذر چنین مدیرانی را می‌خواهیم.

وی با اشاره به بازدیدی که از کارخانه شیر شهرستان قلعه‌گنج داشت گفت: باید به مناطق محروم از جمله قلعه‌گنج توجه بیشتری شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه قلعه‌گنج نمونه پایلوت اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: این طرح‌ها در مناطق محروم باعث اشتغالزدایی می‌شود و دولت هم از آنها حمایت می‌کند.

Share