فرمانده سپاه آستانه اشرفیه تاکید کرد:

بسیج خود را مخاطب حوادث انقلاب می‌داند و منتظر ابلاغ نمی‌شود

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه بیان کرد: نقش نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس و اکنون در سازندگی و محرومیت‌زدایی غیر قابل انکار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک برخی از اعضای شورای تامین شهرستان آستانه اشرفیه با فرماندهان پایگاههای بسیج و شورای شهر و دهیاری دهستان دهشال برگزارشد.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه در این نشست گفت: نقش نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس و اکنون در سازندگی و محرومیت‌زدایی غیر قابل انکار است.

سرهنگ حسن حبیبی  ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرماید، مراد از بسیج فقط یک مجموعه نظامی نیست بلکه مجموعه‌ای از نیروهایی است که توان خود را به میدان عمل به دست می‌آورند و در فرجام بخشی کارهای مختلف سهیم هستند.

وی یادآور شد: هرگاه از ظرفیت های مردم درعرصه های مختلف استفاده کردیم دستاورد داشتیم، همچنین هرموقع از این ظرفیت مهم غافل شدیم موفقیت نداشتیم. بسیج خود را مخاطب حوادث انقلاب میداند و منتظر ابلاغ نمی ماند و خود وارد میشود.

سرهنگ حبیبی افزود: امروز کسی که خود را بسیجی می‌داند، لازم است تمام توان خود را در عرصه‌های مختلف به کار گیرد که در این صورت شاهد موفقیت های بزرگ‌تری در کشور خواهیم بود.

فرمانده سپاه آستانه اشرفیه گفت: روستاییان عزیز دلداده ترین و وفادارترین مردم به انقلاب و رهبری جامعه اند. نقش و فعالیت دهیاران و شوراها تبلور مردم سالاری دینی است.

Share