رییس پلیس آگاهی گیلان خبرداد:

بسته‌های حمایتی ترفند دو سارق حرفه‌ای برای سرقت طلای زنان سالمند در گیلان

۲ متهم به بهانه مشاهده و خرید طلای مشابه آن چیزی که در گردن و یا دست زنان سالمند بود آنها را به کنار خودروشان می کشاندند و با زور و تهدید زیورآلات شان را سرقت می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس آگاهی استان گیلان امروز گفت: ۲ مرد ۴۸ و ۵۴ ساله ساکن تهران امروز به اتهام سرقت طلای زنان سالمند در شهرستان های گیلان دستگیر شدند.
سرهنگ رحیم شعبانی با بیان اینکه این ۲ نفر در پوشش خیر و به بهانه کمک کردن به زنان سالمند، آدرسشان را از مساجد می گرفتند افزود : ۲ سارق با به همراه داشتن بسته های حمایتی نظیر لباس به درب منازل زنان کهنسال می رفتند و با جلب اعتمادشان از مقدار طلا آنها مطلع می شدند.
وی با اشاره به اینکه سارقان پول های جعلی باندرول شده به همراه داشتند گفت : ۲ متهم به بهانه مشاهده و خرید طلای مشابه آن چیزی که در گردن و یا دست زنان سالمند بود آنها را به کنار خودروشان می کشاندند و با زور و تهدید زیورآلات شان را سرقت می کردند.
رییس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه ۲ متهم ۴۸ و ۵۴ ساله هنگام تردد با خودروی سواری تیبا در یکی از خیابان های رشت دستگیر شدند افزود: این ۲ نفر از ابتدای امسال در گیلان اقدام به سرقت کرده بودند و در این مدت با سه خودروی مختلف تردد می کردند.

Share