رضایی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان فومن:

برخی بدون کارشناسی از برجام انتقاد می‌کنند|اگر خروج از برجام به مصلحت بود حتما اینکار صورت می‌گرفت

رضایی با بیان اینکه کمیته های مختلفی جهت برگزاری جشن پیروزی انقلاب تشکیل شده است اظهار کرد: با توجه به همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه برنامه ها متناسب با این ایام برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان فومن به ریاست حمید رضایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن و با حضور امام جمعه شهرستان، روسای ادارات و اعضای کارگروه برگزار شد.
در این نشست، رضایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از مبارزات طولانی و با تقدیم هزاران شهید به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا به آرای مردم استقرار پیدا کرد، یادآور شد: در مدت زمان کوتاهی بعد از پیروزی انقلاب با دستور امام رفراندوم برگزار شد و بیش از ۹۸ درصد مردم نیز در ۱۲ فروردین به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.
رضایی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را یکی از محوری ترین شعارهای انقلاب دانست و گفت: در تدوین قانون اساسی این شعار محور قرار گرفته و اسلامیت و جمهوریت نیز دو رکن اساسی این نظام هستند که هیچ کدام را نمی توان تضعیف کرد.
وی با اشاره به توطئه های استکبار علیه ایران اسلامی و تلاش برای سرنگونی جمهوری اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی چون استقلال ایران را در تضاد با منافع خود می دید از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام دریغ نکرد و وقوع جنگل تحمیلی به رهبری صدام و اعمال انواع تحریم ها علیه ایران در همین راستا بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن با بیان اینکه در پایان دفاع مقدس رشادت و ایثارگری های رزمندگان ما نگذاشت حتی یک وجب از خاک ایران نیز در اختیار دشمن قرار بگیرد، افزود: بعد از پایان جنگ شاهد توطئه های جدیدی در حوزه های مختلف از جمله دردبحث هسته ای بودیم.
رضایی با اشاره به بسیج جامعه جهانی علیه برنامه هسته ای ایران اظهار کرد: با تصویب شش قطعنامه علیه ایران کار به جایی رسیده بود که حتی دارو و غذا را نیز می بایست با اجازه آنها تهیه کنیم.
وی با اشاره به موفقیت دولت تدبیر و امید و امضای برجام اظهار کرد: با تدابیر دولت و هدایت مقام معظم رهبری برجام به نتیجه رسید و حق هسته ای ایران نیز توسط مجامع بین المللی به رسمیت شناخته شد.
رضایی با بیان اینکه امروز حتی دیگر کشورها از جمله اروپا نیز حامی سیاستهای دولت جدید آمریکا نیستند، اظهار کرد: آمریکا آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن با بیان اینکه برخی بدون کارشناسی و همچنین بدون در نظر گرفتن مصالح ملت درباره برجام انتقاد می کنند، افزود: مقام معظم رهبری بهتر از هرکسی مصالح کشور را تشخیص می دهند و اگر خروج از برجام به مصلحت بود حتما این کار صورت می گرفت. اما برخی به جای تبعیت از رهبری و تا‌کید بر وحدت از ایشان پیشی می‌گیرند.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه باید خدمات چهل ساله انقلاب برای مردم بازگو شود، اظهار کرد: طی این سالها پروژه‌های بی شماری توسط دولت و بخش خصوصی اجرایی شده و ادارات با تهیه اقدامات شاخص در حوزه مسئولیت خود به مقایسه آن با قبل از انقلاب بپردازند.

رضایی با بیان اینکه کمیته های مختلفی جهت برگزاری جشن پیروزی انقلاب تشکیل شده است اظهار کرد: با توجه به همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه برنامه ها متناسب با این ایام برگزار خواهد شد.

وی بر ضرورت مردمی برگزار کردن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: کمیته ایثارگران باید پررنگ تر از سایر کمیته ها نقش خود را ایفا کند.

رضایی بر ضرورت رفع موانع احتمالی پروژه ها تاکید کرد و گفت: نواقص احتمالی برای برطرف کردن مشکلات به فرمانداری گزارش شود.

امروز ایران بزرگترین مرکز پزشکی جهان است

حجت الاسلام صفوی امام جمعه شهرستان فومن در این نشست اظهار کرد: الوین تافلر نویسنده آمریکایی گفته که اگرچه امام خمینی(ره) در قرن بیستم زیسته اما قرن ۲۱ متعلق به او است به شرطی که نظام جمهوری اسلامی به چهل سالگی خود برسد.
وی تصریح کرد: در قرآن آمده که ۴۰ سالگی رسیدن به درجه کمال است و باید به کسی که به این سن می رسد سخت گرفت و اشتباهاتش را نپذیرفت.
صفوی با بیان اینکه هرچه جمعیت کشور افزایش یابد، اداره کشور نیز سخت تر می شود، افزود: مملکت داری نیاز به مهندسی دارد و بی انصافی و بی وجدانی است که زمان فعلی را با زمان طاغوت مقایسه کنیم.
وی با بیان اینکه رژیم شاه برای عمران آبادانی کشور ارزشی قائل نبود، متذکر شد: امروز ایران بزرگترین مرکز پزشکی جهان است و بیماران اروپایی و کشورهای معاند عربی برای درمان به ایران می آیند.
صفوی به پیشرفتهای کشور در زمینه دفاعی و موشکی اشاره کرد و گفت: امروز ایران؛ استوار؛ پایدار و ماندگار است.
امام جمعه فومن، جمهوری اسلامی را حامی تمام مظلومان جهان دانست و گفت: امروز فرانسه که درگیر آشوب و درگیری است حامی اصلی منافقین جنایتکار است.
وی با انتقاد از نظام بانکداری کشور گفت: مردم مجبور هستند تمام درآمد خود را به جیب بانکها بریزند و برخی مدیران ارشد اقتصادی که سبب بدبختی مردم شده اند و اقتصاد کشور را فلج کرده اند با غارت پول مردم به خارج گریخته اند.

گفتنی است در پایان ادارات موظف شدند پروژه های عمرانی قابل افتتاح خود را در جلسه بعدی اعلام نمایند.

Share