با حضور فرماندار شهرستان رشت؛

بخشدار جدید لشت‌نشاء معرفی شد | سه پروژه بزرگ در اسطلک آغاز شد

میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت گفت: فلسفه وجودی همه مدیران اجرایی خدمت به مردم بوده، مسئولیت، امانت مردم در دست ماست و  شرط امانتداری استفاده از این ابزار در جهت خدمت به مردم و نظام و ایجاد رضایتمندی عمومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت، در جلسه ی تودیع علیجانی، بخشدار سابق لشت نشاء و معارفه حبیب اخینه به عنوان بخشدار جدید ، ضمن قدردرانی از زحمات بخشدار سابق این بخش، تصریح کرد: فلسفه وجودی همه مدیران اجرایی خدمت به مردم بوده، مسئولیت، امانت مردم در دست ماست و  شرط امانتداری استفاده از این ابزار در جهت خدمت به مردم و نظام و ایجاد رضایتمندی عمومی است.

وی در ادامه افزود: روسای ادارات و مسئولین باید در شرایط کنونی، با دوستی، همگرایی و هم افزایی در جهت خدمت به مردم گام برداشته و با رویی گشاده به حل مشکلات آنان پرداخته و یا پاسخی اقناعی به انان بدهند.

مومنی زاده شناخت کامل و جامع یک مدیر  ،در زمینه ی چالش ها، تهدیدها و ظرفیت های حوزه ی مسئولیت خویش را ضروری دانسته و اظهار کرد: باید با همه طبقات مردم از هر قومیت و مذهب و سلیقه ای، با عدالت رفتار نموده و در جهت رفع مشکلات مردم و ارتقای رضایتمندی بایکدیگر تعامل و همکاری کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به منویات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) “مردم ما از مردم صدر اسلام هم بهتر هستند”، افزود: صاحبان این نظام مردم هستند و تکریم این مردم شریف باید در اولویت باشد تا بدین طریق امید واعتماد در مردم تقویت شود.

مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده در بحث منابع آب زراعی در لشت نشا، بیان داشت: برای تقویت منابع آب زیرزمینی   در بخش لشت نشا ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات در سال جاری در نظر گرفته شده که درقالب دو پروژه سد لاستیکی فخرآباد با اعتباری معادل ۶ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصد و پروژه ایستگاه اشمک، برای جلوگیری از هدررفت آباد و استفاده از آن برای تامین آب زراعی، با هزینه کردی معادل ۱۰ میلیارد تومان، در دست اقدام و اجرا هستند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به محدودیت های اعتبارات ملی، اظهار داشت: برای احیای آب بندان ها در جهت استفاده از ظرفیت گردشگری با اهداف توسعه این بخش و تامین منابع آب زراعی، سه پروژه بزرگ در اسطلک آغاز شده و در ادامه در روستاهای نورود و علی بوزایه نیز اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ۵۶ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در این بخش، دردست اجرا است که ۱۰ پروژه با اعتبار ۳ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان پروژه شهری و ۴۶ پروژه ی آن با هزینه کرد ۷ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مربوط به پروژه های روستایی است.

وی در پایان بر لزوم تلاش جمعی همه ی مسئولین اجرایی و مردم و استفاده از ظرفیت های محلی، استانی و ملی در جهت توسعه شهرستان و لشت نشا و خدمت به مردم تاکید کرد.

Share