نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس مطرح کرد:

با مردم تجدید پیمانی جدید داشته باشیم | رژیم شاه فقط جیب خود را پر می‌کرد

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب و به کوری چشم دشمنان باید یک تجدید پیمانی با مردم داشته باشیم تا بتوانیم انقلابی در ایجاد رفاه عمومی و کاهش مشکلات و همچنین توسعه عمران کشور داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در توسعه راه‌ها، روستاها، گاز، آموزش‌عالی و آموزش و پرورش بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته افزود: اما تمامی این دستاوردها نافی مشکلات نیست. یک نکته مهم این است که ادعا می‌شود که اگر رژیم شاه نیز بود همین اقدامات را انجام می‌داد که باید گفت خیر چراکه رژیم شاه فقط جیب خود را پر می‌کرد؛ سال ۵۷ که خاندان شاه از ایران فرار کردند به اندازه‌ای پول از ملت ایران به سرقت بردند که هنوز تمام نشده است. بنابراین اگر مزاحمت‌های منافقین، صهیونیست‌ها و خاندان پهلوی نبود قطعا در نقطه بهتری قرار داشتیم.

صهیونیست ها به دنبال ایجاد پروژه فسادسازی برای انقلاب هستند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام این اوصاف، اراده مسئولان بر حل مشکلات مردم است و اتفاقا نقشه شوم صهیونیست‌ها این است که به خیال خام خود می‌خواهند انقلاب اسلامی را به زانو درآورند. به همین دلیل ایجاد پروژه فسادسازی می‌کنند یعنی تبیین اینکه مسئولان این رژیم فرقی با رژیم شاه ندارند اما این‌ها تهمت و افترایی بیش نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: مسئولان در دوران شاه افراد بسیار فاسدی بودند به طوریکه سرمایه کشور را به یغما بردند، سند این موضوع نیز این است که هنوز بعد از ۴۰ سال حتی اگر قمار هم کنند این ثروتی که به تاراج بردند تمام نمی‌شود.

باید با مردم تجدید پیمانی جدید داشته باشیم

وی ادامه داد: در ۴۰ سالگی انقلاب و به کوری چشم دشمنان باید یک تجدید پیمانی با مردم داشته باشیم تا بتوانیم انقلاب دیگری در ایجاد رفاه عمومی و کاهش مشکلات و همچنین توسعه عمران کشور داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: حوزه انتخابیه بنده، شهر رشت به عنوان شهر سبز است و بعد از انقلاب از نظر عمرانی توسعه خوبی پیدا کرده است. آب آشامیدنی، توسعه جاده‌ها و افزایش سطح سواد با گذشته قابل قیاس نیست و همه این‌ها را مدیون خون شهدا هستیم که در راه انقلاب و جریان تکوین انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داده شده است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی با بالا رفتن سطح علمی و آگاهی مردم و همچنین تقید به اسلام و دین پیشرفت‌های بسیار خوبی کسب کردیم که اصلا با گذشته قابل قیاس نیست.

Share