علوی در جلسه شورای شهر رشت:

با شنیدن خبر سفر رئیس‌جمهور به گیلان تنم لرزید|خبرهای خوشی برای رشت در راه است

علوی با اشاره به مباحث پیرامون انتخاب شهردار رشت، افزود: حدود پنج ماه است که رشت بدون شهردار اداره می شود، شنیده ام که رئیس جمهور قرار است به رشت بیاید که با این خبر تنم لرزید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا و با دستور ارائه برنامه و انتخاب شهردار رشت، قطار شهری و ساماندهی رودخانه‌ها برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با تاکید بر همدلی بیشتر برای تحقق بهترین سرنوشت برای این شهر اظهار کرد: حضور خبرنگاران در این جلسه شور خاصی به صحن شورا بخشیده است.
سید امیر حسین علوی به حضور پرشور مردم رشت در راهپیمایی نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: بار دیگر مردم رشت بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای نظام نشان دادند.
وی با اشاره به برنامه های روز رشت گفت: برنامه های متنوعی برای گرامیداشت روز رشت برنامه ریزی شده که امیدواریم مورد پسند شهروندان قرار بگیرد.
علوی با بیان اینکه خبرهای خوشی برای رشت در راه است، تصریح کرد: صبح فردا جمعی از مدیران استانداری و شهردای رشت طی سفری به استان زنجان به بازدید یکی از کارخانجات واگن سازی خواهند رفت.
وی به راه اندازی تراموا در رشت اشاره کرد و گفت: مردم رشت در انتظار شنیدن سوت قطار در شهر هستند و امیدواریم در مدت زمانی کمتر از چهار سال خط اول تراموای رشت راه اندازی شود.
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه وضعیت دو رودخانه رشت در دست بررسی است، گفت: با پیگیریهای اعضای شورا و کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر در تلاشیم تا با راه اندازی یکی از ورودیهای فاضلاب به رودخانه ها کم می شود و با این اقدامات انتطار جذب سرمایه گذار به منظور تقویت گردشگری و رونق اقتصادی با بهره مندی از ظرفیت دو رودخانه رشت را داریم.
علوی با اشاره به مباحث پیرامون انتخاب شهردار رشت، افزود: حدود پنج ماه است که رشت بدون شهردار اداره می شود، شنیده ام که رئیس جمهور قرار است به رشت بیاید که با این خبر تنم لرزید.
وی با بیان اینکه بنده به عنوان ریس شورای شهر رشت نقش بیشتری در مورد انتخاب مدیر ارشد شهرداری داشتم، گفت: از این بابت که هنوز شهر شهردار ندارد از شهروندان و تمامی همکاران عذرخواهی می کنم و از همه می‌خواهم بدور از هر گونه اختلاف و مانند اوایل دور پنجم شورا که با شیب خوبی به سمت توسعه شهر حرکت می‌کردند این بار هم نیز با همدلی و همراهی موضوع مهم شهر را نیز حل کنند.

Share