فرمانده سپاه خطاب به نتانیاهو:

با دم شیر بازی می‌کنید | بترسید از روزی که موشک‌های نقطه‌زن بر سرتان فرود آید

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی اظهارات تهدیدآمیز اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه چنانچه ایران نیروهای نظامی خود را سریعاً از سوریه خارج نکند، اسراییل به حملات خود علیه مواضع ایران ادامه خواهد داد، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مضحک و خنده‌دار دانستن این تهدید و تأکید بر اراده جمهوری اسلامی مبنی بر حفظ آنچه در سوریه دارد، اظهار کرد: هم تمامی مستشاران نظامی و انقلابی و هم تجهیزات و سلاح‌هایی را که برای آموزش و توانمندسازی مبارزین  مقاومت  اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه، در این کشور اسلامی داریم حفظ خواهیم کرد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، افزود: اگر وی گفته باشد “ایران هیچ نیروی نظامی در سوریه ندارد” منظورشان این بوده که ایران یگان نظامی در سوریه ندارد و شما خوب می‌دانید که اقتدار و ابهت یگان‌های نظامی ایران به‌حدی است که اگر حضور حتی یکی از آنها را در سوریه ببینید، از ترس قالب تهی خواهید کرد.

فرمانده سپاه تأکید کرد: مطمئن باشید این تهدید مضحک شما را هیچ به‌حساب نمی‌آوریم؛ بدانید اگر برابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می‌کنیم، حکمتی بزرگ در آن نهفته است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه “بی‌شک شما در آینده‌ای نه‌چندان دور به مصلحت و صبر انقلابی ما پی خواهید برد”، تصریح کرد: فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می‌کنید! بترسید از روزی که موشک‌های نقطه‌زن ایران غرش‌کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون‌های به‌ناحق‌ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد.

Share