امام جمعه آستارا:

باید از برخوردهای قاطع قوه قضاییه حمایت کرد | مردم در ۹ دی سیلی محکمی به دشمن زدند

امام جمعه آستارا از برخورد قاطع قوه قضاییه با برخی سلاطین تشکر کرد و افزود: اعدام مفسدین اقتصادی در خور تقدیر است، این حرکت مرهمی بر دل های مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا برگزار شد.

امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه اول با اشاره به فرمایش قرآن کریم در مورد بی تقوایی گفت: از آسیب‌ها و اثرات بی تقوایی چند مورد است که به فرموده قرآن کریم مهمترین آن ایجاد اختلافات دینی و مذهبی است که در سوره مومنون به طور واضح و آشکار در موردش بیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حافظ نیا فتنه ۸۸ را حاصل بی تقوایی دانست و تصریح کرد: عده ای منافع خود را بر منافع انقلاب ارجع دانسته و اتفاقات ناشایستی را رقم زدند، بی تقوایی انسان را از مسیر درست خارج می‌کند.

خطیب جمعه آستارا دیگر مورد اثر بی تقوایی را رد اعمال خیر انسان‌های بی تقوا دانست و بیان کرد: معیار و شاخص در پذیرش اعمال نیک تقوا است و هر کسی تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهد اعمال خیر اش مورد پذیرش درگاه پروردگار قرار گرفته و عاقبت به خیر می شود.

وی در ابتدای خطبه دوم با اشاره به رحلت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شخصیت این عالم فرزانه در پیام مقام معظم رهبری مشخص بود و ایشان یک کارگزار باوفا و خدوم برای نظام و انقلاب بود.

حافظ نیا با اشاره به سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب روز ۹ دی تجلی قدرت خداوند است و دشمنان خارجی ما در راس آمریکا با نشانه گرفتن اصل نظام خواستار اتفاقات شوم و نامیمونی بودند که مردم با آمدن به خیابان ها از انقلاب و رهبری دفاع کرده و سیلی محکمی را به دشمن زدند.

وی مردم را بزرگترین سرمایه انقلاب دانست و بیان کرد: پشتیبانی مردم از انقلاب و زمان شناسی، بصیرت و موقعیت شناسی مردم بود که دشمنان را مایوس کرد.

حافظ نیا از برگزاری مراسم سالروز ۹ دی در شهرستان خبر داد و افزود: مردم انقلابی گیلان یک روز زودتر از همه شهرها در ۸ دی با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند و فردا مراسم گرامیداشتی از ساعت ۱۰ صبح در مسجد عباسی آستارا به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

امام جمعه آستارا از برخورد قاطع قوه قضاییه با برخی سلاطین تشکر کرد و افزود: اعدام مفسدین اقتصادی در خور تقدیر است، این حرکت مرهمی بر دل های مردم بوده و باید از قوه قضاییه در برخورد قاطع با مفسدین تا ریشه کنی همه فاسدان به نظام، انقلاب و مردم حمایت کرد.

به گزارش دیارمیرزا شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share