سرمربی ملوان بندر انزلی:

بازیکنان اعتصاب نکردند بلکه پیگیر مطالباتشان بودند | اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان حاضر باشد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: همه علاقه مندان به ملوان قبل از آنکه دیر شود به هر طریقی که در توان دارند، برای کمک به این تیم ریشه دار و مردمی، آستین همت را بالا بزنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، محمد احمدزاده در حاشیه تمرین ملوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایطی که به سبب محرومیت از جذب بازیکن برای ملوانان وجود دارد، اولویت باشگاه باید جلب رضایت و حفظ بازیکنان حاضر باشد.

وی افزود: در روند فنی رو به رشدی قرار گرفته ایم که در صورت حفظ و ادامه آن می توانیم این فصل سخت را با خاطره ای خوب به پایان ببریم.

احمدزاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اعتصاب بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی گفت: اعتصابی در کار نبود زیرا بازیکنان نجیبی داریم که با وجود مشکلات فراوان مالی، تنها پیگیر مطالبات معوقه شان بودند و می خواستند زمان پاس شدن چک های شان را از زبان شخص مدیرعامل باشگاه بشنوند که مدیرعامل هم فرصت یک هفته ای خواست.

وی تاکید کرد: مشکلات فراوان فنی و غیر فنی در این باشگاه وجود دارد که نداشتن زمین مناسب و مشکلات مالی بخشی از این موارد است و این در حالیست که تعدادی از بازیکنان ما حتی لنگ مبالغ بسیار پایین هستند و به همین دلیل، عدم دریافت مطالباتشان به مرور روی تمرکزشان بر تمرینات تأثیر گذاشته است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اظهار کرد: تعدادی از بازیکنان خواستار جدایی از باشگاه طبق مفاد قانونی بودند و پس از صحبت با بنده توانستیم آنها را به شرط دریافت درصدی از مطالباتشان راضی به ماندن کنیم اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: متاسفانه شرایط مثل گذشته نیست که از بازیکنان حرفه ای توقع داشته باشیم بدون دریافتی، سرشان را جلوی توپ بگذارند چراکه بسیاری از این بازیکنان بومی نبوده و برخی هم سربازند و تا به امروز هم کوتاهی نکرده و هر هفته بهتر از هفته گذشته ظاهر شده اند.

احمدزاده با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: تأمین منابع مالی باشگاه ملوان طبق پیش بینی ها انجام نشده و بین مسؤولان شهر هم که بارها مستقیم و غیر مستقیم از آنها درخواست کمک شده آنگونه که باید همراهی مان نکردند اما باید از تلاش های فرماندار انزلی که در این چند هفته به جد پیگیر مشکلات مالی و همچنین محرومیت از نقل و انتقالات نیم فصل بودند، تشکر کنم.

به گفته احمدزاده، متأسفانه مشکلات ما هنوز پابرجاست و بازیکنان تیم بزرگسالان به عنوان ویترین باشگاه انتظار دارند به آنان رسیدگی بیشتری شود و این درخواست را به کادر فنی منتقل می کنند و ما هم از طرف مدیریت باشگاه به بازیکنان قول مساعد می دهیم.

Share