به مساله سواد رسانه‌ای و ارتقای آن توجه ویژه‌ای شود

انتقاد نماینده ولی فقیه در البرز از رویکرد محدودسازی فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و در عین حال توجه ویژه به ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله حسینی همدانیدر حاشیه دیدار  با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: هر عاقلی برای القای ایده، تفکرات و فرهنگ خود، باید از فرصت‌هایی که امکان بهره‌مندی از آنها وجود دارد، استفاده کند.

وی افزود: یکی از بهترین فرصت‌هایی که برای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و می‌تواند با استفاده از آن کلام حقش را به جهان مخابره کند، فضای مجازی است.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های فضای مجازی اظهار کرد: با چاقو هم می‌توان جراحی کرد و جان انسان‌ها را نجات داد و هم می‌توان آدم کشت. پس نباید چاقو را از بین ببریم بلکه باید نحوه استفاده از آن را آموزش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: حرکت در مسیر توسعه و بهره‌گیری از فناوری روز، از جمله اولویت‌های جمهوری اسلامی است و در این رابطه باید به مساله سواد رسانه‌ای و ارتقای آن توجه ویژه‌ای شود.

Share