جعفرزاده مطرح کرد:

انتخاب دو نقطه در گیلان به عنوان بورس برنج | برخی به صورت اپوزیسیون حرف می‌زنند و فقط انتقاد می‌کنند

نماینده رشت با بیان اینکه برای رفع مشکلات همه باید کمک کنیم، گفت: متاسفانه برخی به صورت اپوزیسیون حرف می‌زنند و فقط انتقاد می‌کنند و اصلا وظایف خود را به یاد نمی آورند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اسلامی شهرستان رشت که با حضور مدیران و برای پیگیری مسائل و مشکلات بخش کوچصفهان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن چهلمین سال انقلاب اسلامی گفت: به لطف خدا و به برکت خون شهدا و به کوری چشم دشمنانی که عنوان می‌کردند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید، با رهبری دائمی مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم چهلمین سال انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات همه باید کمک کنیم، گفت: متاسفانه برخی به صورت اپوزیسیون حرف می‌زنند و فقط انتقاد می‌کنند و اصلا وظایف خود را به یاد نمی آورند، در حالی که همه سوار یک کشتی هستیم و باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

جعفرزاده ایمن آبادی در مورد کمک به مدارس بخش کوچصفهان گفت: کمک های خوبی به مدارس این بخش شده است و این کمک ها ادامه خواهد داشت.

وی در مورد زمین فوتبال کوچصفهان نیز اظهار کرد: برای این زمین ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار ملی تهیه کردیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این مطلب که خانه کشتی گیل مردی شرق گیلان را در بخش کوچصفهان به زودی راه‌اندازی می‌شود، افزود: سالن ۳ هزار نفری کشتی گیل مردی مورد مطالعات قرار گرفته است و موافقت آن را از وزیر گرفته‌ایم و امیدواریم با پیگیری‍های لازم و رفع مشکلات این خانه کشتی احداث گردد.

وی در مورد جاده سلامت در لولمان گفت: این جاده ۶ کیلومتر است که انتظار داریم به سرعت راه اندازی گردد.

جعفرزاده با اشاره به انتقال آب سنگر به کوچصفهان گفت: باتوجه به آن چیزی که حمل و نقل و راهداری برای حریم راه انتقال آب از سنگر به کوچصفهان اعلام کرده است عملا باید بگویم که نمیتوان کار انتقال آب را انجام داد.

وی با بیان این مطلب که شورای کوچصفهان و شهردار این شهر تعامل خوبی دارند گفت: اقدامات بسیار خوبی در این شهر شده است و امیدواریم در اینده مسایل مربوط به فیبر نوری نیز بررسی و حل گردد.

نماینده شهرستان رشت با اشاره به صدور اسناد روستایی افزود: این کار عملا تعطیل است و اجرای این کار باید تسریع شود زیرا به علت کندی کار مدارک از متقاضی گرفته نمی‌شود.

جعفرزاده با بیان این مطلب که دو نقطه استان گیلان به عنوان بورس برنج انتخاب شده است افزود: این دو نقطه یکی در صومعه سرا و دیکری لولمان است که دیروز این مسئله با دکتر نوبخت و همچنین سازمان تعاون روستایی مطرح شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: خط اعتباری برای تجهیز و نوسازی کارخانه جات برنج مشخص شد و مبالغ خوبی هم در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به طرح شبکه رسانی سپیدورد اشاره کرد و افزود: متاسفانه این طرح در کوچصفهان صفر است و هیچ پیشرفتی ندارد.

وی در خصوص نشست شب گذشته با دکتر نوبخت و وزیر نفت درباره احداث مجتمع پتروشیمی در گیلان گفت:  سرمایه گذار آن مشخص شده است و فرصت بسیار خوبی برای اشتغال زایی است و مدت اجرای این پروژه ۱۸ الی ۲۴ ماه است.

Share