مدیر کل زندانهای گیلان

امنیت و حفاطت زندانها نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی است

سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان در نشستی با کلیه کارکنان زندان مرکزی رشت گفت : امنیت و حفاطت زندانها نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان در نشستی با حضور کلیه کارکنان زندان مرکزی رشت، امنیت و حفاطت زندانها را نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی دانست.

سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان، امنیت و حفاظت زندانها را پیش نیاز و پیش درآمد اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست، که باعث برقراری امنیت و حفاظت سلامت کارکنان و زندانیان ، نظم و انضباط می گردد.

وی امنیت زندانها را نیازمند به مهارت اجتماعی و مهارت انسانی امری مهم و اساسی دانست و علت آن را ارتباط با انسانها بیان کرد و گفت: در زندانها با افراد مواجه هستیم و هیچکدام دستگاه ماشین آلات سخت افزاری و نرم افزاری نیستند پس باید شرایط را به گونه ای مهیا سازیم که در ارتباطات موثر و مفید باشیم ، زیرا این ارتباطات ابزار بسیار مهم برای زندانیان و پیدا کردن راهکارهای علمی و عملی برای کمک به آنان برای تحمل حبس و همچنین با زخورد سازنده و صحیح آنان در اجتماع می باشد.

سید حمید حسینی، ارتقا، پیشرفت و رسیدن به هدف غایی را یک نیاز طبیعی در تمام مراحل زندگی دانست و افزود، می توانیم با داشتن برنامه های مفید، ایجاد یک ساختار مناسب، استفاده از سامانه های هوشند، گسترش مهارت و تخصص، افزایش توان کاری بدون کاهش بهره وری، گسترش و استفاده بهینه از فرصت ها و نظایر این موارد را برای ارتقاء شاخصهای اساسی خدمات زندانبانی و رسیده به اهداف عالی سازمان بیان کرد.

د رپایان مدیر کل زندانهای گیلان نظم و انضباط در محیط کاری را یکی از عوامل مهم و شرط اصلی موفقیت برشمرد که میتواند، کاهش استرس، ایجاد آرامش، ایجاد تعادل و تعامل بیشتر و باعث ارتباط موثر میگردد و هر چقدر که روی نظم و انضباط تسلط و کنترل بیشتری داشته باشیم، احساس توانمندی بیشتری در همه کارهای خود خواهیم داشت.

Share