رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

اماکن تاریخی اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی به مردم معرفی می‌شوند

اشجری، خواستار برگزاری برنامه های فرهنگی چهل‌گانه شد و عنوان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اماکن تاریخی اثرگذار در پیروزی انقلاب در شهرستان‌ها شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، یکشنبه دوم دی‌ماه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه مردم ایران در آستانۀ برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل سالگی خود نه‌تنها نشانی از فرسودگی، خمودگی و افتادگی ندارد بلکه به اوج بلوغ، کمال و استواری خود رسیده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را نعمت بزرگ الهی دانست و افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی را نصیب ملت ایران کرده است که دشمنان نیز در برابر بزرگی و صلابت این ملت سرتعظیم فرود آورده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه دشمنان پس از گذشت چهل سال از عمر پربار انقلاب اسلامی هنوز دست از فتنه‌گری و توطئه‌چینی علیه ملت ایران برنداشته‌اند، اظهار کرد: شرایط امروز کشور با گذشته قابل قیاس نیست؛ اگرچه کمی ها، کاستی ها، قصورها و تقصیرهایی نیز وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه ریزی همه‌جانبۀ دشمنان برای از پا درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از گذشت چهل سال، نشانۀ حیات، سرزندگی، بالندگی و کارآمدی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: پویایی، کارآمدی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دشمنان نیز مشهود است زیرا از پا درآوردن کشوری شکست‌خورده و از پاافتاده نیازمند این همه توطئه چینی و برنامه ریزی نمی‌باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان این ملت بزرگ درصدد بودند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این چراغ فروزان را خاموش کنند، گفت: با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت ملت مسلمان ایران، توطئه‌گران همانند گذشته راه به‌جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حرکت برنامه‌ریزی شده برای مقابله با دشمن برنامه محور، تصریح کرد: استکبار با برنامه‌ریزی های گسترده خود درصدد است تا جوانان و نوجوانان ایران را از آرمان انقلاب اسلامی دور کند لذا با ایجاد شبهه، فرافکنی و دروغگویی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال تطهیر چهرۀ منحوس رضاخان برای نسل جوان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم هوشیاری کامل و برنامه ریزی لازم متولیان فرهنگی در برابر توطئه های ناجوانمردانۀ دشمنان برای ایجاد جدایی میان نسل جوان با آرمان بلند امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دستاوردهای چهل سالۀ انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار هنر و بهره‌گیری از فضای مجازی برای نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه همۀ اقشار جامعه مخاطبان برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: باید از فرصت های پیش‌رو در راستای تبیین کارنامۀ چهل سالۀ انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» بهره‌برداری شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر صبغۀ «مردمی بودن» و «امیدآفرینی» برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: این روزها که دشمنان تلاش می کنند با طرح برخی موضوعات مردم را مایوس و ناامید کنند، همگان وظیفه داریم مردم را به آینده پیش‌رو امیدوار کنیم. البته مردم از گرانی‌ها رنج می برند و نسبت به برخی نابرابری ها و تبعیض‌ها گله مند هستند اما هرگز نسبت به پاسداری از انقلاب اسلامی غفلت نخواهند ورزید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حماسه ۹ دی را تجلی پایبندی ملت ایران به آرمان انقلاب اسلامی و عشق به ولایت فقیه دانست و متذکر شد: مسئولان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گره‌گشایی و خدمتگزاری اهتمام ویژه داشته باشند زیرا خدمتگزاری به این مردم شریف بالاترین افتخار است.

وی خواستار فعال‌شدن کرسی های آزاداندیشی در مراکز آموزشی و دانشگاه ها شد و بیان کرد: شبهات فراوانی از طریق فضای مجازی در ذهن جوانان و نوجوانان مطرح می شود که انتظار می‌رود اساتید حوزه و دانشگاه در پاسخگویی به این شبهات نقش برجستۀ خود را به‌درستی ایفا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید بر اینکه دهه مبارک فجر مبدا خدمت‌رسانی به مردم باشد، افزود: دستگاه های اجرایی و خدمت‌رسان می‌توانند با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه، حلاوت روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم تجدید کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، خواستار برگزاری برنامه های فرهنگی چهل‌گانه شد و عنوان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اماکن تاریخی اثرگذار در پیروزی انقلاب در شهرستان‌ها شناسایی و به مردم معرفی می‌شوند و به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی نیز تقدیر به‌عمل می‌آید.

هدف اصلی تشکیل داعش نابودی اسلام در منطقه بود

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این نشست با اشاره رفتارهای دور از اصول سیاسی و اخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: رئیس‌جمهور آمریکا برای رفتار عجیب خود ازجمله خروج از منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و پایبند نبودن به قطعنامه‌های سازمان ملل باعث منزوی شدن و غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در دنیا می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی در خاورمیانه گفت: انقلاب با رهنمود و حمایت‌های رهبری و با پشتوانه حمایت مردم ازلحاظ پیشرفت علمی، اشراف بر مسائل نظامی و منطقه‌ای نقش تعیین‌کننده‌ای در منطقه دارد و این عامل اصلی دشمنی استکبار با نظام است.

رحیم حیدری با اذعان به اینکه هدف اصلی تشکیل داعش نابودی اسلام در منطقه بود تصریح کرد: داعش به گفته رئیس‌جمهور آمریکا دست‌پرورده خود این شکور است تا با سرمایه گزاری روی این گروه تکفیری بتواند اسلام را در منطقه به‌خصوص در دو کشور ایران و ترکیه نابود کند.

Share