بخشدار لنگرود خبرداد:

افتتاح سد بزرگ لاستیکی پهلوان بست لنگرود در دهه فجر امسال

بخشدار کومله از افتتاح سد بزرگ لاستیکی پهلوان بست دردهه مبارک فجر خبرداد و گفت: این سد بیش از ۶۰۰هکتار را در فاز اول مورد پوشش اب زراعی قرار می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مازیار خداجو بخشدار بخش کومله در جلسه شورای اداری از افتتاح سد بزرگ لاستیکی پهلوان بست در این بخش خبرداد.

در جلسه شورای اداری مازیار خداجو بخشدار کومله درابتدا ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار راتبریک گفت و همچنین عملکرد ادارات بخش کومله را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: امسال در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم .انقلاب ما در اوج پختگی و افتخار است.

با بیان اینکه هروقت نام ایران در دنیا به میان می آید کلمه انقلاب هم با آن تداعی می شود خاطرنشان کرد: ما انقلاب کردیم تا سرافراز باشیم و بحمدا…ما اکنون مقتدر هستیم.

خداجو اضافه کرد: امروز با افتخار در همین بخش کومله مدعی هستیم هیچ روستایی نداریم که زیرساخت نداشته باشد حتی روستاهای باقیمانده که داخل بافت روستایی هستند آسفالت می شوند و این خدمات را مدیون برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برکت خون شهدا می دانیم.

بخشدار کومله در ادامه از افتتاح سد بزرگ لاستیکی پهلوان بست دردهه مبارک فجر خبرداد و گفت: این سد بیش از ۶۰۰هکتار را در فاز اول مورد پوشش اب زراعی قرار می دهد و ۴۵۰ هزار متر مکعب قابلیت ذخیره آب و۱ وهفت دهم میلیون متر مکعب قابلیت آبگیری را دارد.  این سد حتی قابلیت دارد ۳۰۰۰هزار از اراضی شهرستان لنگرود را آبیاری نماید.

وی همچنین از احداث مجتمع تفریحی-رفاهی و گردشگری درحاشیه این سد خبرداد و افزود: احداث این پروژه را شهرداری برعهده گرفته است.

بخشدار کومله همچنین از برگزاری همایش بزرگ بسیج در این بخش خبرداد و گفت :انشاالله این همایش بزرگ با مشارکت همه بسیجیان برگزار می شود.

وی از جشن های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه فجر بخش کومله سخن گفت و بیان داشت: امسال درچهلمین سال باید جشن ملی و غرورمان را با همت همدیگر و با امنیت کامل با همکاری دهیاران محترم،بسیج و نیروی انتظامی برگزار کنیم و به استکبار جهانی بفهمانیم که ما همچنان با اقتدار ایستاده ایم.

Share