معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری انزلی:

اجرای فاز اول پیاده‌راه از روبروی شهرداری تا حوالی فرمانداری انزلی

وحید پورحضرت معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: در قالب طرح های باز آفرینی پروژه های خوبی را می توان اجرا کرد و ایجاد پیاده راه فرهنگی، خواسته بحق مردم انزلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه کمیته ساماندهی-کالبدی، زیرساختی ستاد باز آفرینی پایدار شهری شهرستان بندر انزلی با محوریت پروژه پیاده راه فرهنگی با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی و روسای ادارت مربوطه در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندر انزلی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار در این جلسه اظهار کرد: این جلسه در راستای اجرای پروژه پیاده راه مرکزی بندر انزلی برگزار شده است.

وحید پورحضرت افزود: در قالب طرح های باز آفرینی پروژه های خوبی را می توان اجرا کرد و ایجاد پیاده راه فرهنگی، خواسته به‌حق مردم انزلی است.

وی یادآور شد: با توجه به وجود ابنیه های تاریخی ثبت شده در میدان مرکزی شهر، هر اقدامی در میدان مرکزی بندر انزلی نیازمند هماهنگی با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار خاطر نشان کرد: در فاز اول، این پیاده راه از روبروی شهرداری تا حوالی فرمانداری انزلی اجرا می شود و علاوه بر اینکه محدوده پرترددی است مشکلات ترافیکی هم رفع می شود.

پورحضرت تاکید کرد: برای اجرای این پروژه نیازمند هماهنگی و همکاری دستگاه های مرتبط ذیربط هستیم و باید ادارات گاز و برق و مخابرات در اجرای این پروژه نهایت همکاری را داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد دستگاه های خدمات رسان در خصوص جابجایی، اصلاح و توسعه شبکه های خود در مسیر اجرای پروژه پیاده راه فرهنگی اقدامات لازم را با هماهنگی شهرداری و راه و شهر سازی (اداره باز آفرینی شهری) به عمل آورند.

Share