معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:

آیا جلوگیری از واردات دارو به ایران حقوق بشر است؟

سردار غلامعلی حیدری با انتقاد از جلوگیری برای واردات دارو به کشورمان به وسیله تحریم‌ها گفت: آیا این حقوق بشر است؟ چرا نباید بتوانیم دارو برای بیماران کشورمان تهیه کنیم؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار غلامعلی حیدری در اولین همایش ملی «پدافند غیرعامل مردم محور» در شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: یکی از اهداف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است و این مسئله ریشه در جنگ‌های گذشته همچون جنگ آمریکا و ویتنام دارد.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور فاصله اندازی بین مردم و حاکمیت از طریق رسانه را از تهدیدات مهم دانست و افزود: در عصر حاضر رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی به طور گسترده به عنوان یک عنصر تاثیرگذار بر روی روابط اکثریت جامعه اثربخش هستند.

وی همچنین ادامه داد: همایش ملی پدافند غیرعامل می‌تواند تاثیر مثبتی را در حوزه پدافند غیرعامل کشور داشته باشد.

سردار حیدری ایجاد رعب و وحشت در میان مردم را از دیگر اهداف دشمن دانست و تصریح کرد: در جنگ تحمیلی از پانزده کشور اسیر و از ۳۵ کشور غنیمت گرفتیم و در طول انقلاب ۱۷ هزار نفر شهید ترور داشتیم.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تهدیدات تروریستی و امنیتی، راه‌اندازی گروه‌های تروریستی و تهدید مردم جهت ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت توسط دشمن صورت می‌گیرد.

وی یکی از فرصت‌های مقابله با تهدیدات را افزایش توان موشکی ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: اسرائیل صحرای سینا را در مصر، نصف کشور لبنان و قسمتی از اردن را تصرف کرد اما مقاومت فلسطین در رویکرد جدید با تبعیت از اعتقادات و استفاده از توان موشکی خود با شلیک ۵۰۰ موشک از گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی عبور کرد.

سردار حیدری با اشاره به اینکه ایران بزرگترین قدرت نرم منطقه است، گفت: مقام معظم رهبری بزرگترین قدرت نرم ایران اسلامی در منطقه بوده و ایشان با دادن اختیار به سران سه قوه و حمایت از مسئولین نعمت بزرگی برای کشورمان هستند.

وی مردم سالاری دینی حاکم در کشورمان را فرصتی مهم برای ایران دانست و تصریح کرد: قدرت مردم سالاری دینی و برگزاری انتخابات مردمی در کشورمان یک اصل مهم برای غلبه بر مشکلات است.

سردار حیدری با بیان اینکه راهپیمایی اربعین ظرفیتی عظیم برای کشور ما محسوب می‌شود، افزود: از نگاه یک ژنرال آمریکایی این سیل عظیم جمعیت یک قدرت برای کشور ایران است و ما نیز ما نیز باید از این ظرفیت برای اتحاد مردم استفاده کنیم.

حیدری با انتقاد از جلوگیری برای واردات دارو به کشورمان به وسیله تحریم‌ها گفت: آیا این حقوق بشر است؟ چرا نباید بتوانیم دارو برای بیماران کشورمان تهیه کنیم؟

وی در پایان گفت: دشمن ۲۵۰ رسانه فارسی‌زبان را برای ایجاد شکاف بین مردم و حکومت تاسیس کرده و ما باید آسیب ها را به حداقل برسانیم.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share