جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی

آغاز ثبت نام در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

ثبت نام در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز شد. ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثبت نام در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز شد.

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ می‌رساند: در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی(سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیادشهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان) از روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز و در روز سه شنبه مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می یابد.

ثبت نام در آزمون

دانلود دفترچه راهنما

ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است که کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون، انحصارا از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir انجام می شود و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.

هزینه شرکت در این آزمون، مبلغ ۳۶۰۰۰۰ ریال به اضافه مبلغ ۵۰۰۰ ریال خدمات پیامکی(جمعاً به مبلغ ۳۶۵۰۰۰ ریال) می‌باشد. در هیچ یک از ردیف‌های شغلی، شرط بومی بودن وجود ندارد و امتیاز نیز محسوب نمی‌شود.
محدوده‌ی سنی برای افراد با مدرک تحصیلی مختلف متفاوت است:
دیپلم: متولدین ۳۰/۱۰/۷۲ تا ۳۰/۱۰/۷۷
فوق دیپلم: متولدین ۳۰/۱۰/۶۷ به بعد
لیسانس: متولدین ۳۰/۱۰/۶۲ به بعد
فوق لیسانس: متولدین ۳۰/۱۰/۵۷ به بعد
دکتری: متولدین ۳۰/۱۰/۵۲ به بعد
لازم به ذکر است در مواردی به شرط حداکثر سن اضافه می‌شود. این موارد در صفحه ۴ دفترچه راهنمای ثبت نام ارائه شده است.

Share