اظهارات عجیب و متناقض آقای حاجی‌پور در جلسه شورا

هیچ مسئولیتی در داماش ندارم اما تمام هزینه‌های باشگاه را می‌دهم!

اسماعیل حاجی‌پور با بیان اینکه بنده در حال حاضر هیچ مسیولیتی در داماش ندارم و فقط به عنوان هوادار در کنار تیم هستم، اظهار داشت: درست است که در داماش مسئولیتی ندارم و بیرون هستم اما همه هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هفتاد و دومین جلسه عادی شورای اسلامی شهر رشت با حضور اعضای شورا برگزار شد و در این جلسه تامین هزینه‌های ضروری تیم‌های سپیدرود و داماش مورد بررسی قرار گرفت.

امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت به نامه بازرسی در خصوص کمک مالی به تیم‌های ورزشی اشاره کرد، تصریح کرد: در این نامه تأکید شده است که باید محرز گردد که اسماعیل حاجی پور به عنوان عضو شورای شهر در تعیین و تکلیف وضعیت مالکیت تیم داماش و یا علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت از امکانات شهرداری در راستای سرپرستی تیم ورزشی سپیدرود من غیر حق استفاده نکرده‌اند.

در ادامه اسماعیل حاجی‌پور، عضو شورای شهر شت با بیان اینکه تیم داماش رها شده بود و به همین علت به دسته دو سقوط کرد، اظهار داشت: آستین خود را به همراهی برخی دوستان بالا زدیم و تیمی که ۱۲ میلیارد بدهی داشت اوایل سال ۹۵ خریداری کردم.

حاجی پور با اشاره به اینکه بعد از ۴ ماه از خریداری تیم داماش، فقط شورای چهارم بود که به این تیم کمک کرد و هیچ ارگانی به داماش کمک نکرد.

از شهریور ۹۷ مالکیت باشگاه داماش گیلان را به فرد دیگری انتقال دادم

وی ادامه داد: از شهریور ۹۷ مالکیت باشگاه داماش گیلان را به فرد دیگری انتقال دادم و سپس نامه‌ای به بازرسی و شهرداری رشت دادیم.

حاجی پور با اشاره به اینکه انتقال یک تیم طبق قانون سه سال بعد خریداری ممکن است، تصریح کرد: برای همین منظور مبایعه نامه در نقل و انتقال صورت گرفته است و امسال سال سوم بعد از خریداری محسوب می‌شود و انتقال کامل صورت می‌گیرد.

هیچ مسئولیتی در داماش ندارم | همه هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کنم!

این عضو شورای شهر رشت همچنین ادامه داد: بنده در حال حاضر هیچ مسیولیتی در داماش ندارم و فقط به عنوان هوادار در کنار تیم هستم.

وی افزود: درست است که در داماش مسئولیتی ندارم و بیرون هستم اما همه هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کنم.

حاجی پور ادامه داد: هنر ما این بود که اوقات فراغت ۵ هزار نفر از جوانان را به خوبی پر کنیم.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه تیم داماش و سپیدرود افتخار رشت هستند، گفت: تیم داماش با توجه به اینکه دسته دو است اما جز ۴ تیم برتر در جام حذفی ایران است.

وی ادامه داد: انتظار دارم که همه کمک کنند تا این مشکلات باشگاه داماش حل شود.

موفقیت دو تیم سپیدرود و داماش به شادی جوانان شهر گره خورده است

بهارمست سرپرست تیم سپیدرود در مورد نامه بازرسی گفت: موفقیت این تیم ها باعث شادی دسته جمعی می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های تیم‌ها زیاد است تأکید کرد: باید شورای شهر و شهرداری رشت به این دو تیم کمک کنند و انتظار داریم که بیشتر در مورد این مسئله پیگیری شود زیرا این دو تیم به شادی جوانان این شهر گره خورده است.

در پایان جلسه شورای شهر رشت با لایحه کمک به دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان موافقت شد.

طبق این لایحه برای سپیدرود نهصد میلیون تومان و داماش پانصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

Share