مردم اخبار را از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند

۱۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کوهستانی اسالم به خلخال در سلامتی کامل هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از مفقود شدن ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات کوهستانی اسالم به خلخال در بارندگی‌های امروز خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته این مفقودین پیدا شدند و هم‌اکنون نیروهای هلال احمر به منطقه اعزام شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رامین معبودی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مفقود شدن ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات کوهستانی اسالم به خلخال در بارندگی‌های امروز خبر داد و اظهار داشت: این ۱۲ نفر که مسیر را می‌شناختند و از تهران آمده بودند برای کوهنوردی به این مسیر آمده بودند که به دلیل نداشتن آنتن تلفن همراه این افراد خانواده‌هایشان نگران شده بودند.

وی بیان کرد: در جریان بارندگی صبح امروز، ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات کوهستانی اسالم به خلخال مفقود شدند که پس از مشخص شدن موضوع سریعا عملیات جست و جوی مفقودین آغاز شد و دو تیم امداد کوهستان از استان گیلان، یک تیم امداد کوهستان از استان اردبیل و یک تیم از افراد محلی و هیئت کوهنوردی تالش به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: با توجه به بارش برف در منطقه تجسس کوهنوردان مفقود ادامه دارد و خوشبختانه همه ۱۲ نفر در سلامتی کامل به سر می‌برند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. انتظار داریم مردم اخبار را از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

گفتنی است این ۱۲ نفر در ییلاقات اسالم پیدا شده و همگی در صحت و سلامت به خانه های خود بازگشتند.

Share