سردار اسحاقی خبرداد:

یادواره ۴۴۵ شهید نیروی انتظامی گیلان برگزار می‌شود

یادواره ۴۴۵ شهید نیروی انتظامی گیلان ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۸آذر ماه در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت واقع در میدان انتظام برگزار می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران در مورد یادواره شهدای نیروی انتظامی گفت: یادواره ۴۴۵ شهید نیروی انتظامی گیلان ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۸آذر ماه در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت واقع در میدان انتظام برگزار می شود.

اسحاقی افزود: این یادواره به منظور یادآوری شهدای نیروی انتظامی که در طول دفاع مقدس و نیز در عملیات های مختلف به شهادت رسیدند با حضور خانواده های معززشان برگزار خواهد شد.

وی تجلیل از مرام و معرفت و تکریم ایثارگری های شهدا را از اهداف این یادواره عنوان کرد و گفت: تکریم شهید تکریم فرد نیست بلکه گرامیداشت رفتارهای دینی و تجلیل از مقام شهید است که با عمل فداکارانه خود سبب ماندگاری انقلاب و اسلام شده است.

وی ادامه داد: بر همه ما تکلیف است که ارزشهای شهدا را به عنوان تابلوئی افتخار به آن بپردازیم و امیدواریم بتوانیم در راه شهدا قدم برداریم.

اسحاقی افزود: شهدا جان خود را که گرانقیمت ترین متاع هر انسان است برای دیگران فدا کردند.

وی در مورد برنامه دیگری که در همین راستا برگزار می‌شود، گفت: با همکاری نیروی انتظامی استان و ستاد حفظ آثار دفاع و ارزشهای دفاع مقدس گیلان مراسم وداع دو تن از پیکر پاک شهدای گمنام در شب رحلت حضرت معصومه در خواهر امام رشت برگزار خواهد شد.

Share