آیت الله فلاحتی: منشور گردان عمار گیلان تبیین شود

گردان آتش به اختیار «عمار» سپاه قدس گیلان تشکیل شد

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر مسلح شدن طلاب و روحانیون به مسایل روز و دانش دین، خاطرنشان کرد: بیشترین فعالیت ها باید از قشر نوجوان و پایین تر از نوجوان انجام شود ضمن اینکه تلاش بر این باشد روحانیون در مدارس به ویژه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گردان عمار سپاه قدس گیلان به عنوان تشکیلات آتش به اختیار در راستای تبیین مبانی انقلاب اسلامی متشکل از طلاب و روحانیون انقلابی و ولایی با محوریت نماینده ولی فقیه در گیلان تشکیل شد.

 آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم اهدای احکام فرماندهان و اعضای گردان فرهنگی “عمار” سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این تشکل انسان را به یاد روزهای نخست دوران دفاع مقدس می اندازد اظهار کرد: اکنون دیگر جنگ سخت وجود ندارد و ملت ایران با عزت و اقتدار زندگی می کند.
وی، جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی را بسیار خطرناک تر از نبرد سخت عنوان کرد و افزود: اکنون دشمن وارد خانه های مردم شده و در کمین نشسته است.
امام جمعه رشت به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهدا مبنی براینکه دشمن به دنبال فتنه دیگری در سال ۹۸ است، اشاره کرد و گفت: فعالیت گردان عمار در راستای تبیین مبانی انقلاب اسلامی باید به مراتب گسترده تر و عمیق تر باشد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه گستردگی فعالیت گردان عمار با توجه به جنگ نرم دشمن به مراتب پیچیده تر و مشکل تر از دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز طلاب و روحانیون به مراتب بصیرتر هستند.
وی، خواستار ورود طلاب فاضل در مسایل اجتماعی و سیاسی جامعه شد و بیان کرد: روحانیون با درک مدیریت های سیاسی و اجتماعی باید از دانش لازم نیز بهره مند باشند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر مسلح شدن طلاب و روحانیون به مسایل روز و دانش دین، خاطرنشان کرد: بیشترین فعالیت ها باید از قشر نوجوان و پایین تر از نوجوان انجام شود ضمن اینکه تلاش بر این باشد روحانیون در مدارس به ویژه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی حضور پیدا کنند.
آیت الله فلاحتی، خواستار حضور فعال تر نوجوانان در مساجد شد و اظهار کرد: فعالیت ها باید از امور خرد و کوچک انجام شود و لازم نیست گام های بزرگ برداریم.
وی با بیان اینکه نیاز است منشور گردان عمار گیلان تبیین شود، تصریح کرد: فعالیت و حرکت گردان عمار باید با برنامه باشد تا به نتیجه مطلوب برسیم.
امام جمعه رشت، گردان عمار را گردان مقاومت طلاب و روحانیون گیلان نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و رهبری توصیف کرد و یادآور شد: گردان عمار باید به گونه ای عمل کند که رهبری زمانی می گوید؛ «این عمار» از سر دلدادگی باشد.

گردان عمار تشکیلات آتش به اختیار در راستای تبیین مبانی انقلاب اسلامی است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در مراسم مذکور به فعالیت انقلابی، برنامه های دینی، مذهبی و سیاسی طلاب و روحانیون استان اشاره کرد و گفت: گردان فرهنگی عمار به منظور انسجام بخشی فعالیت طلاب و روحانیون انقلابی گیلان تشکیل شده است.
حجت الاسلام غلامحسن تسخیری به تشکیل گردان عمار طلاب و روحانیون برادر سپاه قدس گیلان اشاره کرد و افزود: گردان عمار ویژه خواهران در آینده نزدیک تشکیل می شود.
وی با اشاره به وجود طلاب و روحانیون دلسوز انقلاب در گردان عمار گیلان، بیان کرد: گردان عمار تشکیلاتی آتش به اختیار در راستای تبیین مبانی انقلاب اسلامی در اطاعت از امر امام(ره) و مقام معظم رهبری است.
در مراسم مذکور، حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه لنگرود طی حکمی به عنوان فرمانده گردان عمار طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان منصوب شد.

Share