از میان 117 عکس ارسالی به جشنواره

کسب مقام اول عکاس دیارمیرزا در جشنواره مردمی عکس پویش آستارا

عکاس پایگاه اطلاع رسانی «دیارمیرزا» مقام اول نخستین جشنواره عکس مردمی پویش آستارا با عنوان مسائل و مشکلات اجتماعی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خبرنگار و عکاس پایگاه اطلاع رسانی «دیارمیرزا» مقام اول نخستین جشنواره عکس مردمی پویش آستارا با عنوان مسائل و مشکلات اجتماعی شد.

اثر آرش جوهری در نخستین جشنواره عکس مردمی پویش با عنوان مسائل و مشکلات اثر اول شناخته شد.

در ایتدای اختتامیه این جشنواره معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و روسای ادارات ارشاد و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ایراد سخنانی در باب تاثیر فرهنگ در تمام مسائل اجتماعی برگزاری این گونه جشنواره ها را بسیار پشندیده دانستند.
در ادامه محسن حامد دبیر این جشنواره و همچنین مدیر موسسه مردم نهاد پویش با ذکر برگزاری ۱۰۰ نشست توسط این موسسه از بدو تاسیس تا کنون کاهش مشکلات اجتماعی را از اهم فعالیت های این موسسه مردم نهاد دانست.
در این جشنواره که با حضور ۳۶ عکاس و با ارسال ۱۱۷ عکس به دبیرخانه جشنواره برگزار شد ۳۸ عکس در اختتامیه جشنواره به نمایش در آمد که در پایان با اعلام هیئت داوران جشنواره متشکل از پرویز نوری زاد برنده مدال نقره جشنواره عکاسی داگر فرانسه، امیر کرمکار برنده جشنواره ملی دست‌های مهربان و شبنم قبادی نیا با اعلام آرای مورد نظر آرش جوهری، جواد پروردگاری و فراز آهنین به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیده و برنده لوح تقدیر، جایزه نقدی و هدیه ای فرهنگی شدند.

آرش جوهری حبرنگار و عکاس دیارمیرزا در بندر مرزی آستارا است که پیش از این برگزیده نخستین جشنواره استانی مطبوعات گیلان با عنوان ساحل گیلان از منظر رسانه شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری آن فعالیت می کنند.

Share